Als núvols

Un relat de: Edgar


La Carme camina cap a la feina pensant que avui és un bon dia per fer balanç. No el de l'empresa Ibulsa on treballa com a Cap de la Secretaria sinó el de la seva vida. Una brillant carrera universitària li obrí un magnífic futur professional i bella, elegant i de tracte agradable pareixia que tenia garantida la felicitat. Però aquell sòmines d'en Lluís, després de sis anys de festeig, li digué que no es veia casat i ella, que se l'havia estimat molt, tancà la porta durant molt de temps a noves relacions amoroses.
Tots els companys han entrat per sorpresa a felicitar-la al seu despatx pel seu quarantè aniversari. Dins un sobre dirigit "A la millor Boss" hi ha un missatge que diu “Val per a un viatge fantàstic, a prop del cel, i en un mitjà que vola i que no és l’avió en què sovint viatges per feina. Ah! I després et convidem a dinar”.
Quan el globus s'enlaira el paisatge assoleix unes perspectives insospitades. A la Carme, però, el que més li sobta és l’immens silenci que només trenca de tant en tant el raig de gas que crema i infla el globus. Quan es gira, veu al seu costat un home madur i ben plantat que ha accelerat el seu cor amb una mirada neta i brillant.
Tot d'un plegat, el pilot cau desmaiat i el globus queda fora de control. Decidit, l'home ben plantat pren el comandament i comença a redreçar el rumb. Mentre els altres viatgers s'han espantat, la Carme contempla admirada el seu heroi. Ara el globus baixa majestuós i l'home aconsegueix aterrar amb suavitat.
Quan baixen de la barqueta, l'home se li apropa.
- Vostè és la Carme, oi? D'Ibulsa.
- Si, com ho sap?
- Fa temps que volia conèixer-la. Sóc en Joan Soler de Travel Cash i he parlat sovint amb vostè per telèfon. L'he reconegut per la veu.
- És veritat. Ara també recordo la seva. – respon ella.
- És vostè tan agradable en persona com la imaginava i m'agradaria parlar amb vostè tranquil•lament. Que li sembla si un dia la truco per anar a prendre un cafè?

Comentaris

  • Amor celestial [Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 24-03-2017 | Valoració: 10

    Veus, el que no trobes a la terra ho pots trobar al cel. Un relat original pel final t'han magnífic. Una abraçada. A l'eix

  • Conte bonic[Ofensiu]
    Vicent Terol | 23-03-2017 | Valoració: 9

    Això pot ser l'inici de quelcom més una gran amistat... És un conte bonic, amb final feliç a la manera d'algunes pel·lícules del Hollywood dels 50. Agradable i de lectura amena.

  • Bon relat[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 13-03-2017 | Valoració: 10

    Molt romàntic i bonic

  • Final feliç[Ofensiu]
    Guiomar | 08-03-2017

    Un relat romàntic i amb final feliç que falta ens fa!

  • Ens hem trobat.[Ofensiu]
    blancaflor | 08-03-2017 | Valoració: 8

    un conte molt romàntic. Gràcies, Edgar

Valoració mitja: 9.25