acte de fe

Un relat de: estrangera

Ales de papallona, ales de tauró,
per avançar, dins l'aigua que em contè,
dins l'aire que em respira; per ser
terriblement ingènua; per creure-m'ho tot:
que els reis no són els pares, que hi ha un cel
i un infern, que la mort sols és una enganyifa,
que al cementiri hi són aquells que estimo;
i sobretot, creure, creure que m'ho crec.


Comentaris

  • Vida de fe[Ofensiu]
    iong txon | 06-01-2010

    La fe no és creure coses. La fe és, abans que res, una manera de viure. Creure segons quines coses és feblesa d'esperit. Les escriptures estan tan carregades de símbols i metàfores i paràboles…! Però n'hi ha d'altres que bé s'han de creure, algunes de les quals esmentes al poema. Com discernir? Només se m'acut dir que podries demanar el preuat do de la intuïció espiritual. Però jo diria, per damunt de tot, vida de fe.

    Malgrat tot entenc que és un poema segurament escrit des d'una ferida. M'han agradat sobretot les imatges aparentment errònies o contradictòries, perquè trobo que són les que tenen més força: ales de tauró! (no "aletes") l'aire que em respira (invertint la relació subjecte-objecte)

    Veig que fa temps que no penges cap nou relat, no sé si arribaràs a llegir aquest comentari, però per si de cas aprofito l'avinentesa per desitjar que tinguis una bona diada i un profitós -sobretot espiritualment -any "10".

    Quim

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Estrangera però no llunyana![Ofensiu]
    Unaquimera | 09-08-2006

    Un poema per rellegir moltes vegades, sense pressa, assaborint les paraules i les imatges, deixant-me anar a l'aigua, a l'aire, creient ( ingènua de mí! ) que ho entenc... perquè crec que les paraules permeten ( de vegades ) sentir a prop les persones!

    I, abans d'acomiadar-me, et desitjo un bon estiu i t'envio una abraçada plena de sol i de sorra, de mar i d'ones!
    Una quimera

    I t'encadeno...


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena


  • On et fots?[Ofensiu]
    entortilligat | 03-08-2006

    Ràpid
    ja
    decapit'm

  • lluna estrangera[Ofensiu]
    jaumesb | 24-07-2006 | Valoració: 10

    estic feliç i visc d'amor i prou
    he nedat amb l'amor i els peixos
    sóc feliç i estic content de tu

    no paris d'escoltar-te, viu i no et facis preguntes

    molt bon estiu

  • Hi han molts...[Ofensiu]
    AVERROIS | 10-07-2006 | Valoració: 10

    ...actes de fe en la vida, que et fan pensar. Però cada dia t'adones de noves coses que et fan obrir els ulls i assabentar-te de que estem aqui per aprendre, nous actes de fe o potser noves vivencies. M'ha agradat. Una abraçada.

Valoració mitja: 9.67