11 Setembre 22

Un relat de: Urkc-Eduard
Poble esbraonat
Esbrancat i esbramegat.

Batut el seu dia:
per traïcions britàniques, per no fornir-se
i per bona fe.

Ferit t'alces curós
Per retornar de nou
A immancables senders de redempció
En aquella sínia eterna

Ves Napoleó pogutendinsar-se en la vasta Rússia sense el seu exèrcit imperial?
Ves la Wehrmacht pogut aprofundir en denses estepes soviètiques sense foc?

Ai d'aquells pobles sense força ni poder bèl·lic,
Què pas afaiçonaran el present.

I que no hi ha de més fort,
Sinó un poble de foc, unit? Més fort que Wehrmacht, guàrdies imperials i tricornis?

Costa decidir-m'hi, i fer pinya de foc-fort
Que ablami i ascendeixi de nou al meu poble

Comentaris

  • La polèmica de la vida. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-09-2022 | Valoració: 10

    Un relat molt interessant. Ho descrius amb molta facilitat i amb un to, que facilita la història que va passant al transcurs del temps.
    I gràcies per la teua opinió al meu relat "Promesos".
    Cordialment.

  • CADA DIA QUE PASSA...[Ofensiu]
    jomagi | 09-09-2022 | Valoració: 10

    ... més a prop estem del punt màxim d'inflexió. Cada dia som més baquetejats pels poders exponencialment fàctics. Cal quelcom inesperat i colpidor per que ressorgeixi un nou orde mundial?... Del contrari cada dia serem més deshumanitzats i anul·lats. Et segueixo. Una abraçada.

  • Molta polèmica [Ofensiu]
    Prou bé | 09-09-2022

    I jo ho veig més fàcil. Evidentment que cal que hi hagi partits polítics i quan més ampli sigui l'espectre, millor. És clar que volem un parlament i un govern de la Generalitat. Els que som molt grans vam viure amb molta esperança la seva recuperació...
    Ara bé, també és molt clara la necessitat del poble empenyent, potser més ara que l'1 d'octubre històric per la resposta i participació de tantíssima gent que aspirem a ser un poble lliure!

    No ens deixem condicionar per....

    Amb total cordialitat

  • Lluitarem![Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 08-09-2022 | Valoració: 10

    Debat interessant decidir si hem de tenir exèrcit o no. Força, segur que sí. I sobretot, idees clares, unitat i decisió. Hi serem, lluitarem amb la veritat. Una abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10