Una altra nit sense tu

Un relat de: angie

...En veure la vermellor del meu rostre i la tremolor de les mans, atançà el seu flascó de petons i me'l vaig empassolar d'un sol glop. El suc fermentat de desig em va cremar per dintre i va fer que perdés la serenor del ventre. Una sensació agradosa s'escampà des del pit fins els malucs i va enterbolir-me els ulls...Un dormir profund.

Un dia sense ell...

Quan l'olor del cafè em penetrava, vaig enyorar l'arpa de la seva esquena, l'escalf de sa foguera i el ventijol que m'empenyia a no parar-lo d'acariciar.
I així va transcorrer el dia, ple de la màgia del recordar,
atapeït de les paraules amagatzemades en el fons del meu despentinat cap.
I ja dins la foscor, em desvetllava pel somieg neguitós,
ple del vol dels seus coloms parrupejant i els seus llavis pessigollejant-me el cos...Llet calenta, cigarreta, passadís amunt i avall.

Dos dies sense ell...

Tres...

Quatre... Pèrdua de plasticitat poètica.


És divendres. El telèfon sona. És ell!. El convido a sopar.

I què faig amb aquestes ulleres?. On és el maquillatge, me n'hauré de posar... I la casa, buff... començaré per recollir el bany, la cuina... està tot fet un nyap!.

*

La son fa córrer més ràpid les agulles i aquells cinc minuts que havien de servir per reposar, es convertiren en una pila d'hores i em vaig quedar adormida al sofà, babejant...

La música de Ray Charles enmudí el so del timbre i acaronà els meus somnis, sense ell altre cop, fins l'endemà...

Comentaris

  • molte son[Ofensiu]
    1101ilime | 17-05-2006 | Valoració: 10

    el que amb fa gracia es que et diguin Petiteta. Molt bones les teves expresions, i les teves paraules, potser propies, però m'agradan. Llastime que tingui tanta son, jo en conec una que li passa el mateix, i amb la parelle al costat........

  • Renoi![Ofensiu]
    Màndalf | 10-05-2006

    Has aconseguit un efecte especial amb aquest relat, tal com tu volies!
    Realment és trencadora la pèrdua de plasticitat, l'abans i el desprès. Als primers instants encara recorda dolçament la presència d'ell i la poesia desborda els seus pensaments. Però tristament (o humorísticament) quan més preparada havia d'estar s'adorm... crua realitat, sotragada de la vida, baixada de la Lluna... molt bé. Una estona profitosa la de llegir-te. Fantàstic.

    Potser queden una mica buits els dos dies del mig (el tres i el quatre), però no importa massa.
    "Parar d'acariciar-lo".

    Smuuaaaa!!

  • i si fos veritat[Ofensiu]
    Angel Negre | 06-05-2006

    La música de Ray Charles enmudí el so del timbre i acaronà els meus somnis, sense ell altre cop, fins l'endemà...

    quina llastima, de fet la música en si ja val la pena !!!

    Molt be reina de les altures, encara que siguin les tres del ati he disfrutat com un indi amb aquest relat
    petonets del amic del mossos

    gege

  • Felicitats petitona[Ofensiu]
    instants | 05-05-2006

    El teu relat m'ha atrapat com feia temps no ho feia cap relat d'aquest espai, felicitats fas passes de gegant i aprens mooolt ràpid.

    Una abraçada

  • jaumesb | 05-05-2006 | Valoració: 10

    hi entraré quan pugui
    felicitats

  • Wuau![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 04-05-2006 | Valoració: 10

    Pèrdua de plasticitat poètica... és curiós perquè a mi, de vegades, em passa tot el contrari. angie, és un relat força ensucrat (sobretot al principi) però encantador, a mi m'agrada molt. Com ja et dic, al principi és molt dolç però poc a poc va perdent força poètica fins al final, on fa un petit canvi radical i et fa posar les piles!Crec que està molt bé això.
    Hi ha, però, un parell de paraules que m'han encuriosit i no les he trobat al diccionari: "amagatzemades" crec que vols dir emmagatzemades i "somieig" que crec que és, simplement, somni. No ho sé, potser sí que estan bé!

    Petonetss!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

277068 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com