Un bon dia en 6 passos

Un relat de: betixeli

Demà és un bon dia per començar de nou.
Tot plegat només requereix una mica de ganes i alguns ingredient molt simples però essencials:

-La nit abans està prohibit quedar-se al sofà mirant la tele, ves a l'habitació i abans d'adormir-te fulleja algun dels teus escrits, o obre la carpeta dels dibuixos i repassal's amb la vista un cop més.

-L'endamà al matí cal llevar-se 10 minuts abans que la resta de dies, és vital tenir algun CD de música alegre preparat per fer sonar amb el mateix moviment d'apagar el despertador, tot aprofitant l'impuls per alçar-se del llit i desfer-se dels llençols.

-No deixis que la son ni la mandra t'impedeixin de balancejar-te al ritme de la música mentre busques uns mitjons bonics.

-Posa't uns pantalons que t'agradin, i regala un dissimulat somriure a l'ignorat mirall del passadís.

-Els deu minuts que portes d'avantatge te'ls has de reservar per al final, abans de marxar de casa, quan ja tinguis el taper del dinar a la bossa i la carpeta sota el braç.

-Obre una finestra amb vistes al carrer i treu el cap tant com puguis, fins la cintura si s'escau (però sense prendre mal) i llavors agafa aire, molt aire, i deixa'l anar a poc a poc, tot intentant desxifrar el perfum dels carrers; i eus ací l'ingredient més important de tots: l'aire fresc del matí, perquè en mig de la contaminació també hi ha qui hi sap reconèixer la olor de cireres, de mimoses, de cafè, de mermelada, de pa tou i de mar.

Comentaris

  • Realment funciona[Ofensiu]
    diesi | 09-03-2007

    ;) feu-ho tots xD


    b#NaT#b

  • Per què no?[Ofensiu]
    hilderoy | 09-03-2007 | Valoració: 10

    Sempre ve de gust tenir un bon dia =).

    Bon relat!

  • A veure si és veritat.[Ofensiu]
    diesi | 08-03-2007 | Valoració: 9

    Demà ho comprovaré, espero que sigui veritat i que tingui millor dia que avui.

    M'ha agradat, betixeli!

    b#NaT#b

  • L'anònim GharN | 08-03-2007

    Boniquissim! i tant, quin bon dia, i qui ho diria!

l´Autor

Foto de perfil de betixeli

betixeli

112 Relats

294 Comentaris

91093 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Surto a la terrassa i cullo tres fulles de menta, en tasto una i escric el que em ve al cap,
i el mateix faig amb les imatges que sorprenen els meus ulls d'aprenent, amb els fets que em remouen i amb els pensaments que faig crèixer sense saber-ne massa el destí. Escric el que sento, i al desar-ho en paraules és com si tot el que he (a)notat esdevingués més tangible, més compartible, més de veritat.