Totes les paraules compten

Un relat de: betixeli
Instintivament, vam crear aquell nou idioma adaptat a les nostres capacitats. Jo acariciaba les lletres d'aquell abecedari dibuixat a la pissarreta i tu parpellejaves quan el meu índex subratllava la lletra que volies dir. Així m'havies arribat a dir tantes coses...m'havies arribat a dir totes les coses.

M'havies demanat ajuda sense necessecitat d'acabar la frase, m'havies preguntat si estava bé, m'havies dit t'estimo i, en aquest cas, si que et feia dir totes les lletres; perquè fos més de veritat, perquè fos més com en les parelles normals.

Un dia em vas dir que no volies viure més i, preventivament, vaig esborrar les lletres de “morir” de l'abecedari. I llavors, llavors ja no vas poder dir mai més t'estimo.

Comentaris

  • Curt, intens i profunt[Ofensiu]
    aurora giménez padilla | 17-11-2016 | Valoració: 10

    Tres paraules són suficients per definir aquest bonic relat.
    Enhorabona!

  • No hi ha manera...[Ofensiu]
    Montseblanc | 10-11-2016 | Valoració: 10

    ...sempre em deixo la valoració... Ara, sí.

  • Biogràfic... ostres...[Ofensiu]
    Montseblanc | 10-11-2016

    Precisament fa un parell de dies que vaig mirar la pel•lícula “La teoria del todo” sobre la vida de l’Stephen Hawking. Quan ell ja no va poder parlar ni moure’s, la seva dona li senyalava les lletres en una mena de pissarra i ell parpellejava... Em va semblar tan cruel la vida amb algunes persones... I ara tu expliques una cosa molt semblant... Dius molt amb poques frases. Les paraules justes per fer-te entendre i per fer-me esborronar.
    Gràcies per compartir-ho!

  • Cop de punny[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 06-11-2016 | Valoració: 10

    Un relat breu, brutal, que diu tantes coses! He vist la meva amiga del barri del Baró de Viver de Barcelona, sordcega, que parla tocant els dits del seu marit. que difícil és viure així! Enhorabona per parlar d'aquests temes. Una forta abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de betixeli

betixeli

112 Relats

294 Comentaris

90870 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Surto a la terrassa i cullo tres fulles de menta, en tasto una i escric el que em ve al cap,
i el mateix faig amb les imatges que sorprenen els meus ulls d'aprenent, amb els fets que em remouen i amb els pensaments que faig crèixer sense saber-ne massa el destí. Escric el que sento, i al desar-ho en paraules és com si tot el que he (a)notat esdevingués més tangible, més compartible, més de veritat.