Tot s'enlaira

Un relat de: A_Genis20
Es en aquell moment que tot s'enlaira i surt volant, es en aquell moment en el que desapareix la realitat. Recordo la ultima frase que et vaig dir, "Les coses de vegades passen perquè si, sense un perquè, sense una raó coherent". I es que realment, es així, realment no se perquè t'estimo, no se perquè et continuo parlant, perquè per molts cops que caigui, i molt cops que hem fas mal, no en entenc perquè mai tens la culpa de res en el meu mon, perquè davant dels meus ulls ets perfecte, perquè si no es amb tu, no vull res, ni que sigui tan sols un somriure nomes vull el teu. Perquè tu ets la perfecció, mes imperfecta que he trobat, el somni i el desig que tinc tant a prop però a la vegada queda tant llunya, pot ser son els teu ulls blaus els que hem fan delirar, els que hem fan perdre el nord, i hem descol·loquen de lloc, que cada paraula que dius per absurda que sigui cobra sentit, que si ho dius tu no es perquè si. I no se perquè, però m'agrada lluitar per lo que es difícil d'aconseguir però es que hi ha coses que no tenen un perquè, hi han coses que son perquè si, sense un raonament explícit, sense principi ni un FI.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer