~Olor d'estiu, Olors d'amor...Olor a tu..~

Un relat de: A_Genis20
Es estiu, i per molt que desitgi estar al teu costat no puc. El nostre amor es secret, per molt que tu no ho sàpigues jo t'estimo, sempre te estimat, des de el primer dia que vaig parlar amb tu, i el recordo molt be perquè era un dia d'estiu, un dia qualsevol d'estiu com avui. No hi ha hora, minut o segon en el que no se'm passi alguna pregunta dedicada tu...: Que deus de fer? On aniràs? En qui pensaràs? M'estimes? M'estimes tant com jo t'estimo a tu?.. Son preguntes que es perden en la inmensitat de l'univers, preguntes que tan sols pots respondre tu, preguntes amb una resposta que m'agradaria saber.. Passejo, i viatjo aferrada a les paraules, i a la meva camara, alla i retrato tots el paissatges bonics, o somriures de gent desconeguda, que hem crida la atenció, i miri on miri, veig parelles enamorades, que donarien la vida l'un per l'altre, i sense saber perque hem ve al cap la teva imatge, deu ser perque estic enamorada, o perque el meu cervell nomes sap pensar en tu. Perque uns si i altres no, perque no tots podem gaudir de l'amor, molta gent creu que l'amor, es odios, que et fa petir, et fa sentir malament, i que et deixa perdut i sense saber que fer, jo en canvi penso que l'amor, es una manera de viure, un estil de vida, una manera de trobar la felicitat, es la plenitud de la vida, en molts sentits, l'amor es moltes coses, pero per mi no seria res, si no fos per tu...

Estimat-petit-desconegut, t'escric aquesta carta, recordant i sentint me orgullosa del primer dia que vaig xerrar amb tu, el primer dia però no l'ultim, t'estimo i et continuaré estimant.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer