Somiant-te

Un relat de: angie

A l'aclucar els ulls
em recorres la pell,
la despertes
i jo, llisco per la vetlla
escoltant la música
dels teus dits
- estilets metàl.lics
al roig -.

Photobucket - Video and Image Hosting

Comentaris

  • .......····¨¨¨¨¨¨----______*[Ofensiu]
    so_naked | 18-08-2006

    És possible que tanta simplicitat esdevingui impossible de retenir?

    No m'agrada donar masses explicacions com a comentari d'un text, però m'ha encantat, i això que la meva meticulositat em pertorba les lectures, molt ben sentit.

  • es preciós![Ofensiu]
    mjesus | 17-08-2006 | Valoració: 10

    Aquest poema visual, és molt plàstic ja que jugues amb aquesta imatge en blanc i negre tant contrastada com si fos el silenci i el so (blanc i negre) la vetlla i amb la paraula fas la música. També te un contingut sensual, fantàstic.
    Somiar així fora fabulós.
    Quan visito la teva pàgina, sempre tens un munt de poemes i relats nous, estàs imparable. Bona feina i NO PARIS MAI!!!!
    Gràcies pel comentari, m'ha fet molta il·lusió. Bé espero que ens veiem algun altre cop. Se m'acaben les vacances, faig la traca final.
    Que vagi molt bé. Molts petons!
    mjesus

  • Màgic[Ofensiu]
    Bonhomia | 17-08-2006 | Valoració: 10

    Aquesta poesia entra dins. Té certa màgia. I això és molt. Un vagabund somriuria. La delicadesa del joc d'aquest poema visual també té màgia.

  • Descrius...[Ofensiu]
    ESPIRAL | 07-08-2006 | Valoració: 10

    les imatges de tal manera que fas que cobrin vida...meravellosa manera de fer poesia i si es diu que una imatge val més que mil paraules, les teves serveixen per decorar les imatges.
    Em recordes a Joan Brossa. 1abraçada. ESPIRAL.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

277081 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com