~ si un dia em faltes tu ~

Un relat de: kispar fidu

Perduda en els teus ulls
com si no hi hagués més camí
que el destí de les teves mans.

Confosa entre els teus passos,
que s'allunyen i aproximen
dibuixant inflexions
en els meus inestables sentiments.

Esperant un somriure, una mirada
que em faci saber que saps que estic aquí
mentre penso que la meva vida mai volarà prop de la teva.

Somiant en tardes passejant
per escenaris silenciosos
amb la unió de les nostres paraules.

Veure el miratge de la teva mà
unida a la meva.

Sentir el ball dels teus dits
damunt la meva pell.

Sentir-te fora dels somnis
i viure't en un món real.

Comentaris

  • no t'havia llegit ... [Ofensiu]
    Noia de vidre | 30-07-2006

    i sincerament m'arrepenteixo... m'encanta els punts de vista k li dones... (per cert la negació de color rosa es tan simple com un no... no te més explikació)
    petonets*

  • "com si no hi hagués més camí [Ofensiu]
    Reguitzellera | 21-05-2006 | Valoració: 10

    que el destí de les teves mans..."

    m'encanta com escrius, i em sento molt indentificada amb tot el que escrius. he de confessar-t que compartim la afició amb en Feliu Ventura, m'encanta les seves lletres, sobretot la de Recorda Respirar... un petó i segueix així siusplau!

  • M'agrada[Ofensiu]
    brideshead | 21-04-2006

    aquest seguit de pensaments que vas desgranant, tot esperant que mai no arribi aquest dia en "el qual em faltis tu"... Tot un pom de desigs que t'apropin a aquesta persona estimada, per finalment dir, en aquest parell de versos colosals:

    "...
    Sentir-te fora dels somnis
    i viure't en un món real".

    Dofineta, has fet un altre bon poema. Sentit i emocionat. Expresses amb claredat i molt sentiment tot el que esperes trobar en la persona estimada. Bon poema!

    I gràcies també per les teves paraules, sempre abundants i generoses. Darrerament veig molts comentaris teus a altres relataires i et felicito també per això. La manera com els escrius i els sentiments personals que hi exposes em fan creure que estàs en una etapa molt feliç de la teva vida, o al menys, jo hi veig molta esperança. Pensa que ja fa força temps que ens "veiem" per aquí, i d'una manera o d'una altra, ens anem coneixent una miqueta, oi?

    Petonets, dofineta, m'encanta veure't tot sovint per aquí i que vagis publicant amb tanta freqüència. És bon senyal, vol dir que tens moltes coses a dir!

    Fins la propera!

  • rbbarau | 18-04-2006

    Ei, maca!!! Que sóc conscient que et dec frases, ehh...
    Però ara estic d'examens i no tinc temps de buscar-ne, ara que he passat un momentet per aquí dic: vaig a dir-li que no me n'he oblidat!
    Un petonet

  • Somni i realitat[Ofensiu]
    bdjer | 18-04-2006

    Avui m'estic quedant més estona que mai llegin-te eh... llàstima que no hagi entrat abans :P

    Bé, aquest, com gairebé tots, m'agrada per com descrius les coses, els llocs, els moments, per com transemts a cada paraula el que sents... És nota que ho sents molt profundament i a més ho saps plasmar en el paper.

    Ai, els somnis... i sempre esperant a que màgicament esdevinguin una realitat i ens transportin a el nostre món desitjat, feliç... De totes maneres, és bo somniar, tirar endavant amb les il·lusions que ens omplen dia rere dia i mai perdre l'esperança. Algún dia tot serà (o almenys quasi, no?) com ho hem idealitzat.

    Doncs res més, ens seguim veient per aquí!

    Bdjer

  • en els somnis...[Ofensiu]
    Capdelin | 05-04-2006

    tot ho aconseguim, tot ho perfeccionem, tot és nostre, tot és fàcil i proper... és un estimar de paper...
    però la realitat supera els somnis, apareix la carn, el ser, veure, sentir, tocar... però també el perdre i plorar.
    En els somnis no es perd res, tot és gratis i imaginat...
    ptons i una abraçada!
    PD. uauau! quin montatge en la teva biografia, bestial!

  • jaumesb | 04-04-2006 | Valoració: 10

    viure
    el millor dels teus somnis

    la realitat pot ser millor
    que el millor dels somnis



    molta sort, viu molt bé

    divendres em vaig biciar

  • *Fe d'errates![Ofensiu]
    Sol_ixent | 30-03-2006

    M'he equivocat escrivint: volia dir-te que no deixava d'escoltar-la durant tot el dia...

  • Aquesta...[Ofensiu]
    Sol_ixent | 30-03-2006

    ...cançó, quan la vaig escoltar per primer cop em va enganxar, i no deixar d'escoltar-la durant tot el dia -bé, com quasi totes les cançons que m'agraden-.

    M'alegra saber que no només sóc jo la que em menjo el cap amb aquests tipus de "tonteries", i que li encanta aquest tipus de música, la romàntica. Suposo que ja hauras llegit alguns dels meus relats... coincidim en temàtica general, no?

    Una abraçada!

    Sol_ixent

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

210956 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo