DeCRÉIXER

Un relat de: kispar fidu
CREIX, CREIX, CREIX,
societat capitalista
sense sentit ni cap criteri.
A corre-cuita rere un món
que ni pensa ni actua.

SEMPRE més, SEMPRE constant,
consumir sense preguntar-se,
córrer sense qüestionar-se,
assumir la vida sense reflexionar-la.

CÓRRER, CÓRRER, CÓRRER,
sense temps per analitzar-se
ni pauses per observar i saber-se.

CAL, CAL, CAL,
una forta capgirada cap a un camí de coherència.
PROU, PROU, PROU,
de tant acte rutinari sense cap més objectiu.
SEMPRE, SEMPRE, SEMPRE,
avançar amb un timó a la mà i un destí determinat.

ARA, AVUI i DEMÀ
cal un canvi que digui prou al créixer i córrer sense sentit,
i sigui aquest l'únic sempre.

Comentaris

  • Enhorabona![Ofensiu]

    Enhorabona!

    Aquest poema, presentat al “Concurs ARC de Poesia 2011. Poesia Social i de Denúncia”, ha estat seleccionat per formar part del recull que l'Associació de Relataires en Català publicarà dins la Col•lecció Relataires (Editorial Meteora).

    En breu ens posarem en contacte amb tu via correu electrònic.

    Gràcies per la teva col•laboració,

    Junta de l'ARC

  • Recordatori[Ofensiu]


    Gràcies per participar!

    Si la teva obra compleix amb els requisits bàsics d’aquesta convocatòria, pel que fa a temàtica i extensió, ja entra a formar part del conjunt de poemes que el grup BROU seleccionarà per ser musicats.

    Si també vols que el poema entri a la fase de selecció per ser editat en un poemari recull, dins la col•lecció Relataires de l’editorial Meteora, recorda que has d’enviar l’enllaç d’aquest lloc web on ha quedat penjat a l’adreça electrònica de l’ARC (associacio.relataires@gmail.com), i que la condició bàsica per poder participar en aquest nou llibre de l’Associació és ser-ne soci.

    Gràcies de nou!

    ARC


l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

210818 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo