Sense cobertura

Un relat de: Gica Casamare

Silenci. Silenci acústic i escrit. El no res de la comunicació. Cap idea, cap sensació compartida. Ni odi, ni amor.
Absoluta manca d'existència comunicativa, cap interacció. El buit en el seu voltant.
S'ofega en aquest mar de silenci que li aixafa el pit i li asfixia el cor.
Els dits es descontrolen, dansen buscant alguna cosa, qualsevol paraula, qualsevol soroll amb intenció. Qualsevol intenció.
La incomunicació que no s'acaba, continua ofegant-se, una cigarreta potser li dilata els pulmons. L'encén, se la fuma, es contamina. Res.
Mira i no troba cap so, cap paraula. Cap grunyit.
Les orelles potser s'atrofien amb tanta sequera? Potser ja les té atrofiades i per això no sent. Ell crida, se sent: les orelles no estan esterilitzades per l'eixam de partícules mudes.
La no existència fònica l'abrasa, el socarrima.
La cara està calenta d'impaciència, de neguit. La suor freda, però, neutralitza el fogot, refrigera la seva temperatura facial.
Estén el braç, obre la mà estirant els dits fins als límits que les articulacions li permeten, gairebé li fa mal i tot. Fa un tomb sobre sí mateix amb la mà estesa i trencant l'aire amb els dits rectes i ferms. No troba res més que el silenci insípid i incolor. Com l'aigua destil.lada, també provoca mal d'estómac.
Els ulls gairebé s'aigualeixen enmig de tant no res. Abans, però, es fica la mà dins la butxaca estreta dels texans estrets i es treu dificultosament el mòbil. El mira: fora de cobertura.

Comentaris

  • Agonia exagerada...[Ofensiu]
    angie | 01-01-2006

    El mòbil ja no és gaire amic meu, de fet no en teniem ningú fa pocs anys i viviem més tranquils... però ara sembla la prolongació de la nostra ment.

    Un problema tan social que el podrien posar a l'apartat d'Òbits si fos per a mi.......

    un petonet

    angie

  • Berenice | 06-11-2005

    sembla exageradament exagerat, però no dubtis que aviat acabarem tots amb aquesta síndrome quan ens abstinguem, per uns minuts ni que sigui, del telèfon mòbil..

    m'ha agradat.. XD és divertit i fa por, a la vegada, de pensar que poguem acabar així

  • Fora de combat[Ofensiu]
    filladelvent | 31-10-2005

    així es com deixes al lector amb aquest impactant relat.

    Quanta buidor, quanta soledta i quanta mancança hi descrius. Una agonia...

    I el mòbil, sense cobertura; i el món, sense cobertura; el propi món, no té cobertura.

    Amargues, punyents, salvatges, solitàries, crues, desgarradores; així són les teves paraules.

    -Filladelvent-

l´Autor

Foto de perfil de Gica Casamare

Gica Casamare

71 Relats

182 Comentaris

111840 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Nascut en la boira enmig de la il.lusió de la llibertat nacional i la justícia proletària, entre torrades castanyes de tardor.
No gaire esportista tot i guanyar una lliga de futbol sala, sent el suplent més complet de la generació d'or de les monges!
Ara, servent de la RES PUBLICA.

http://casalsprat.blogspot.com