Bes en tuf d'orgasme

Un relat de: Gica Casamare

La rosa rosa s'obre
davant l'esguard desitjós,
mentre la flaire de rosada matinal
penetra les narius dilatades.

Els llavis besen llavis,
tasto la saliva lubricant,
xuclo la llengua clitorial,
obro la porta càlida del plaer.

Amb ales esteses,
a punt per volar,
hi ha la papallona
enmig del tuf d'orgasme).

El roig mascle creixent,
frisa per gaudir:
vol sortir per en tu entrar,
per dansar i ruixar.

Perlat pel plaer,
el cos s'estremeix,
esgarrapa i sospira.
Em mires i jo ... oh!

Jordi Casals i Prat (Gica Casamare)

Comentaris

  • uau...[Ofensiu]
    perunforat | 14-02-2008

    el títol genial i el contingut...descriptiu, sensual, vaja...ple de plaer...
    olé!D'un plat de verduretes a un orgasme acabat amb un ohhhhh!!!

  • "Fuma'm" una metàfora de fer l'amor[Ofensiu]
    Melangia | 26-08-2007

    Benvolgut Gica,

    El poema "Fuma'm" és una metàfora de fer l'amor. La metàfora és un dels recursos literaris més importants i té un alt poder suggeridor. Es basa en la identificació de dos termes; un de real i un altre que apareix al text. El real en aquest cas seria fer l'amor i l'imaginari aquest literal fuma'm que ja porta per títol el poema. Però en un i altre cas apareixen adjectius comuns com el que suggereixo en el text; la intensitat de fumar i de fer l'amor o com tu suggeries que t'agrada xuclar amb intensitat o com la intensitat que desprèn el teu poema "Bes en tuf d'orgasme".
    Si filtre és una metàfora de preservatiu evidentment que l'amor s'ha de fer amb preservatiu (amb filtre).
    Per cert, aquesta repetició (anàfora en termes literaris) que dius m'has plagiat "mai, mai" ara no tinc present on l'he escrit recentment?
    En tot cas, m'ha quedat clar que després d'un "Fuma'm" (quiqui) et ve de gust una pepsi…

    Melangia

  • Thalassa | 07-08-2007

    si més no fa gràcia trobar gent coneguda per aquests mons de Monstru Senyor, i encara més veure que ens hem llegit, potser, en el llibre de poesia eròtica.

    Bé, no et deixo cap comentari concret de les lectures que t'he fet, perquè no n'he fet cap, però ja arribarà el dia.

    El blog està prou bé.

    Thalassa

  • Òndia, Jordi![Ofensiu]
    rnbonet | 03-04-2007

    T'ho has currat bé, això del poema eròtic: directe, cru, concret.
    És aquest el que sortirà al llibre?
    Salut i rebolica, xicon!

  • Orgàsmic[Ofensiu]
    Melangia | 18-03-2007

    M'agrada molt, sobretot si abans i després puc observar empassar el fum...

l´Autor

Foto de perfil de Gica Casamare

Gica Casamare

71 Relats

182 Comentaris

111687 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Nascut en la boira enmig de la il.lusió de la llibertat nacional i la justícia proletària, entre torrades castanyes de tardor.
No gaire esportista tot i guanyar una lliga de futbol sala, sent el suplent més complet de la generació d'or de les monges!
Ara, servent de la RES PUBLICA.

http://casalsprat.blogspot.com