Resignació

Un relat de: Bruixot

Començaré un viatge
a la resignació encesa
pels llumins del dubte
i, amb els peus a l'aigua
d'una mar de llops de tinta
que ara ja sé no creuaré
mai més,
contemplaré tempestes
sense immutar-me
com un arbre cremant-se
a l'horitzó, sense saber-ho,
com si hagués dit que no.

Començaré un viatge pel final
fent veure que ja he arribat al port
d'una ciutat de serps sense jaquetes
simularé que simulo
una llarga travessia
per pobles perduts de tigres
i ginestes,
i m'explicaré histories sense sentit
mentre dono voltes a la tomba
d'aquell soldat oblidat
d'una batalla
que ningú sap que mai va succeir.

Comentaris

  • Cap a la batalla![Ofensiu]
    Carme Cabús | 30-10-2005

    Un poema genial, poesia estricta.
    Però no t'aturis darrere les paraules. Que la força amb què ets capaç de fer-ne malabarismes et llanci endavant, cap a la batalla.
    Aquest poema no és més que una immensa expressió que ho desitges.
    I quan una cosa es desitjada per un veritable Bruixot, només pot ser transformada i aconseguida, com aquest poema total.
    Una abraçada.

  • No ho ets de resignat, em penso...[Ofensiu]
    Carme Solina i Alapont | 30-10-2005 | Valoració: 9

    Ho és tot excepte resignat. Transmet molta rebel·lia, esforç i ganes de destruir el posat resignat enfront d'una realitat dura i inamobible com el granit a la qual ens hem de doblegar o si més no estrellar-nos-hi fins a vessar sang pels ulls. No canvïis.

  • Quina força! Quin impuls![Ofensiu]
    llu6na6 | 01-10-2005 | Valoració: 10

    Respecte de "les pomes desgraciades" ja t'he escrit al fòrum demanat disculpes. Espero que ho llegeixis sisplau!

    Aquest poema és "una passada!" Trenes les imatges com si res, amb una senzillesa espectacular.

    Són unes imatges dures i contundents, però serveixen molt bé al teu propòsit d'expressar tota aquesta munior de poltres desbocats que eren, en aquests moments, els teus sentiments.

    Són imatges que en contraposar-se unes amb les altres fan saltar xispes i que s'encengui el foc, i que brilli altiu i exuberant al més alt del cim del teu poema. FELICITATS!!

    sento MOLT haver-te disgustat i haver faltat al respecte als altres relataires (segons es desprèn del que tu em dius) Em temo que si segueixo penjant coses meves em tornarà passar...No sé què faré al respecte. perquè malgrat vigili, "se m'escapen irremeiablement"

  • quina força![Ofensiu]
    llu6na6 | 18-09-2005 | Valoració: 10

    Hola bruixot, sóc llu6na6 que abans, a l'estiu era "estrangera"

    m'agrada el teu poema tan sorprenent. Quin jocs fas amb contrassentits que deixen perplex i agafen fort. fer aquest joc no és pas fàcil. Té mèrit i te'l dono tot bruixot.

    Segeuix. i el "jefe" et tornarà a publicar toto seguit. Bruixot una abrçada de "llu6na6, estrangera" (uf!!!!!!!!)

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Bruixot

Bruixot

102 Relats

723 Comentaris

211941 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Vaig neixer a la Vila de Sants, fa bastants anys. Treballo de professor, però no de literatura ni llengua ni res similar.

He publicat algunes poesies en llibres col·lectius, i alguns contes en reculls. També he participat en recitals col·lectius.

Podeu veure el meu blog sobre relatsencatalà i altres coses a

bruixot.blogspot.com

AGRAEIXO COMENTARIS I CRÍTIQUES SINCERES. TAMBÉ AFALACS. SI EM VOLEU DIR QUE NO US HA AGRADAT TAMBÉ. O QUALSEVOL COSA QUE US HAGI PROVOCAT EL MEU RELAT.