Relat per no llegir

Un relat de: Miquel Bohigas Costabella

L'autor aconsella no llegir aquest relat. És avorrit, sense sentit i, a més, no diu res.

A qui li pot interessar un relat que porti per títol "Relat per no llegir".

És com si l'autor digués: Té, escriuré un altre relat, a veure si així surto entre els més prolífics.

Tanmateix, és possible que algun incaut el llegeixi. Hi ha gent per a tot!

Si és així, vol dir que l'incaut lector no ha fet cas de la recomanació inicial de l'autor.

Potser hauria d'haver-lo titulat: "Article prohibit".

Ben mirat, però, encara hauria estat pitjor. A la gent li agrada tot el que està prohibit.

De totes maneres, tal vegada seria bo advertir al lector que, a partir d'ara, és convenient que no segueixi llegint.
El relat pot tornar-se agressiu, àcid, irrespectuós i provocatiu.

O, pitjor encara: el text pot caure en un pou d'avorrida intrascendència que t'avoqui a un estat depressiu, a una situació tal vegada irreversible.

Si, malgrat l'avís, lector impenitent, segueixes llegint, ja hauràs apreciat que l'autor et tuteja. Com ho fan les noies que fumen a la barra dels bars de nom suggerent.

El proper pas, serà doncs, demanar-te que el convidis a una copa?

També et deus haver adonat que el relat és en tercera persona, com si l'autor no s'en sentís responsable.

Serà un senyal d'impotència?.

No serà, l'autor, un irresponsable?

O un narcisista que no para de referir-se a ell mateix?

Segurament l'autor, aclaparat per la seva manca de recursos, només età buscant una manera de provocar-te.

Vinga, encara ets aquí? Què esperes per fer un comentari?

Potser estàs pensant en un comentari que pugui marcar com a ofensiu?

No veus que això és el que t'estic demanant fa estona? Ataca'm! Llença'm una cadira o trenca'm una ampolla pel cap!

No t'aturis, ara que has arribat fins aquí!

Però, pensa que qualsevol cosa que facis, serà poc comparat amb el temps que ja t'he fet perdre.

----------------------------------------------------------
P.D.: Tingues en compte que qualsevol cosa que diguis podrà ser utilitzada en contra teva.

Qui avisa no és traidor.

Comentaris

  • idò jo també le llegit[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 04-01-2005

    Com que som molt xafardera no he pogut resistir la tentació i ho he llegit tot fins a la darrera linea ...

    Salut

    Conxa

  • L'autor frustrat[Ofensiu]

    Estic totalment frustrat. Vinga a trencar-me el cap perquè ningú no llegeixi el relat, o porprovocar el lector i va i encara em feliciten.

    Estic desesperat, tu!

    L'autor

  • LES NOVES MANERES[Ofensiu]
    Marc Freixas | 28-06-2004 | Valoració: 9

    Aquesta manera teva de dir , pensar i escriure un relat d'aquestes característiques, t'honora;
    la teva aptitud, miquel, és extraordinàriament ferma, fins al punt de flipar-me bocabadat, en aquest tal RELAT PER NO LLEGIR.
    És una nova manera d'encarar un cara a cara amb el lector, que et deixa kao al primer ring, però necessites saber què collons més sabrà dir-te l'autor amb la seva escriptura fàcil i directe, sense cap mena d'embut.

    Et sobra talent!!

    Perquè per escriure això s'ha de tenir molt talent, i tu sobrepasses qualsevol barrera que et vulgui fer aturar.BEN FET!!!

    Atrevit, però molt maco, m'ha agradat, miquel.

  • Molt bona aquesta![Ofensiu]
    Kydre | 28-06-2004 | Valoració: 7

    T'avorries una mica, eh? Jeje, si pensaves que et posaria a parir o alguna cosa per l'estil sento no fer-ho. M'ha semblat que el que has escrit és molt ingeniós, i com ja no sabia com fer passar l'estona, m'he divertit bastant amb això. Jejeje, la veritat, em sembla que et sents una mica frustrat amb això dels comentaris, no? O potser m'equivoco... Bé, és igual, el que compta és que, potser és que sóc rara, però m'ha agradat el que has escrit. Com ja he dit, és ingeniós i a més correctament escrit.

    Apa! Fins una altra!

Valoració mitja: 8

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Bohigas Costabella

Miquel Bohigas Costabella

92 Relats

338 Comentaris

193717 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc qui sóc i quan vull, faig el què puc i el què no vull, no ho faig, si puc. A mitjans del 2004, quan vaig descobrir RC, em vaig posar a escriure i, durant uns anys, hi vaig ser força habitual. Després em vaig ficar al món de la fotografia i, darrerament al del teatre, on participo amb el grup IncreiXendo.

També penjo fotos a flickr.

Per si t'interessa, visc a la Vall de Llémena.


Els meus Relataires:



Envia'm un e-mail, si et sembla