El futur

Un relat de: Miquel Bohigas Costabella
D’aquí a uns anys, quan molts de nosaltres ja no hi siguem, una criatura preguntarà a la seva àvia què en recorda del confinament de l’any 20.

I l’àvia li contestarà que llavors era molt petita, però que recorda que van ser uns dies molt feliços, tot el dia jugant amb els seus germans, mentre els seus pares feinejaven per casa.

I quan torni a estar sola a l’habitació de la residència, no podrà evitar evocar aquells dies amb enyorança.

Comentaris

  • Ja està bé![Ofensiu]

    Em toquen molt els nassos aquests comentaris que només són enllaços a ves a saber què!

  • Molt bona reflexió...[Ofensiu]
    Romy Ros | 22-04-2020 | Valoració: 10

    M'ha agradat la reflexió que fas del confinament: els infants han retrobat als pares en la llar, tots plegats compartint jocs i temps intensament... es quelcom que no passava. Els infants de llars afectuoses recordaran el millor de la quarentena.
    Em pregunto què recordaran aquells on hi han maltractaments?
    Això dona per un altre relat
    Una salutació molt cordial
    Romy Ros :)

  • Subjectivitat és veritat[Ofensiu]
    Illadestany | 22-04-2020 | Valoració: 10

    És possible. El món dels nens és diferent del nostre. Si aquesta nena ho està vivint enmig d'un coixí de tranquil.litat i d'afecte per part de pares i germans, en pot conservar un record meravellós. La vida és sempre i en tot moment, del color d'aquell que la viu.
    Ens llegim
    Illadestany

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Bohigas Costabella

Miquel Bohigas Costabella

92 Relats

336 Comentaris

193360 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc qui sóc i quan vull, faig el què puc i el què no vull, no ho faig, si puc. A mitjans del 2004, quan vaig descobrir RC, em vaig posar a escriure i, durant uns anys, hi vaig ser força habitual. Després em vaig ficar al món de la fotografia i, darrerament al del teatre, on participo amb el grup IncreiXendo.

La meva pàgina web: miquelbohigas.com També penjo fotos a flickr.

Per si t'interessa, visc a la Vall de Llémena.


Els meus Relataires:



Envia'm un e-mail, si et sembla