Regal

Un relat de: Bruixot

Ja l'has obert,
i s'han esvaït les promeses
d'un embolcall preciós.
És buida!
I m'has mirat amb els ulls sorpresos
com dient:
això que significa?
No res.
O molt.
Tu mateixa...


Comentaris

  • per molts anys![Ofensiu]
    iong txon | 08-10-2005

    …un dia tard. Diuen que tots els sants tenen vuitada i com que ahir va ser sant Bruixot, doncs això: moltes felicitats.
    M'agrada el poema encara que no sé si la situació és gaire romàntica. És un poema curt que deixa la història oberta a la imaginació del lector pel que fa al factor més important: s'ho sabrà prendre amb sentit de l'humor? Espero que, si més no, la portessis a sopar al Bulli, per compensar la broma.
    Bona sort!
    Quim

  • Ostres, que curiós![Ofensiu]
    Llibre | 02-06-2005

    De veritat: jo un dia vaig fer aquest mateix regal!

    I la situació va esdevenir-se d'una manera similar a la que expliques en el teu poema. Desembolicar amb expectació, trobar una caixa que encara amaga la sorpresa... i la cara, primer de desconcert... després d'agraïment... perquè va entendre el significat.

    Un poema breu. Un regal intens.

    Fins la propera,

    LLIBRE

l´Autor

Foto de perfil de Bruixot

Bruixot

102 Relats

723 Comentaris

211973 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Vaig neixer a la Vila de Sants, fa bastants anys. Treballo de professor, però no de literatura ni llengua ni res similar.

He publicat algunes poesies en llibres col·lectius, i alguns contes en reculls. També he participat en recitals col·lectius.

Podeu veure el meu blog sobre relatsencatalà i altres coses a

bruixot.blogspot.com

AGRAEIXO COMENTARIS I CRÍTIQUES SINCERES. TAMBÉ AFALACS. SI EM VOLEU DIR QUE NO US HA AGRADAT TAMBÉ. O QUALSEVOL COSA QUE US HAGI PROVOCAT EL MEU RELAT.