Platja de foc ardent.

Un relat de: Bruixot

El cel de color llimona
els sentits damunt la pell
El sol.

L'agror de l'aigua calma
l'arena que omple les mans.
La mar

Els sexes damunt la sorra
els peus de l'imprudència
el cul de la impaciència
Els ulls

El coit de les mirades
el foc de les entranyes
L'adéu.



Comentaris

  • Una meravella[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 02-08-2005 | Valoració: 9

    em sembla aquest poema. Una barreja de llums i sensacions i colors extraordinària.

    Especialment m'agradaria d'estacar una frase, "el coit de les mirades", em sembla molt encertada.

    I finalment l'adéu. L'inevitable adéu. Em recorda una mica com deia Bécquer, el meu poeta "...amémonos hoy mucho y mañana digámonos adiós".

    Un barret per vos!!

    Salz.

  • dic lo mateix ..[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 08-07-2005

    que la Rosaps, millor no ho podia expressar, jo som una mica curta de paraules ( en persona no, si vens s l'Ateneu sortiràs marejat ) ..

  • preciós...[Ofensiu]
    ROSASP | 25-06-2005 | Valoració: 10

    Quina combinació més intensa i suau alhora.
    Foc i aigua, mirades plenes de llums de colors, el desig formant part d'aquesta unió perfecta del cel i la mar.
    Moltes sensacions dibuixades per pinzellades plenes de llum i foc.
    Just al punt per no cremar-se...

    Sacseja els sentits i al mateix temps deixa un regust de calma.

    Felicitats, crec que t'ha quedat rodó!

    Una abraçada!

  • Molt profunt[Ofensiu]
    AINOA | 25-06-2005 | Valoració: 9

    Hola Bruixot.
    Quina combinacio més maca es fet amb el cel i el mar.
    Es preciós m'agradat molt.

  • suau...[Ofensiu]
    Capdelin | 21-06-2005 | Valoració: 10

    delicat poema, fi... amb una estructura clara com la sorra cristallitzada... pinzellades mestres de pintura ardent... sense cremar res, només insinuant l'instant... deixant que les onades posin música al moment...
    perfecte, comestible, digerible... un postre exquisit... l'amor té aparell digestiu.
    una abraçada, mestre de mestres!!! és un plaer llegir-te.

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Bruixot

Bruixot

102 Relats

723 Comentaris

211952 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Vaig neixer a la Vila de Sants, fa bastants anys. Treballo de professor, però no de literatura ni llengua ni res similar.

He publicat algunes poesies en llibres col·lectius, i alguns contes en reculls. També he participat en recitals col·lectius.

Podeu veure el meu blog sobre relatsencatalà i altres coses a

bruixot.blogspot.com

AGRAEIXO COMENTARIS I CRÍTIQUES SINCERES. TAMBÉ AFALACS. SI EM VOLEU DIR QUE NO US HA AGRADAT TAMBÉ. O QUALSEVOL COSA QUE US HAGI PROVOCAT EL MEU RELAT.