Per estar aquí he vingut.

Un relat de: David Gómez Simó

Fa estona que el sol s'ha post i el firmament s'omple d'estrelles. La nit és serena i allí, darrera el meandre que formen les roques, s'escolta el murmuri de l'aigua que baixa per la vessant.

Lluny, al pla, crepita una foguera il·luminat les confuses siluetes d'aquells que s'asseuen al seu voltant. A l'ombra, les tendes de campanya semblen bellugar-se al compàs de les flames.

El vent, company fidel de tota excursió, ens porta el so d'una guitarra i les notes d'una cançó. El bosc està en silenci. Els arbres han callat les seves veus i els animalons paren l'orella per escoltar la veu que canta:

"Doncs dorm, descansa d'aquest dia,
que el món sol ja va avançant;
quan jo sento que el tren passa,
m'en recordo del teu cant".

Comentaris

  • Que melodiós![Ofensiu]
    llu6na6 | 11-12-2005 | Valoració: 10

    Sona com una cançó David.

    Com un murmuri de fulles i d'onades sona. És molt, molt bonic!

    Quan el llegeixo, veig paisatges d'una delicada bellesa.

    Sento un silenci que penetra i omple de sensacions suavíssimes que infonen una dolça vivència del record del que tu parles melanconiós.

    Felicitats David, i espero seguir tentin-te, de tant en tant, com a lector sacrificat, si pots. Gràcies.

  • Cirerot | 26-11-2005 | Valoració: 10

    Les acampades em repugnen, però aquest relat el trobo preciós. M'agrada moltíssim el final.

  • muntanyenc[Ofensiu]
    llu6na6 | 08-09-2005 | Valoració: 9

    T'acabo de conèxer david. Molt de gust!

    És bonic el teu relat i em recorda vivament estades a la muntanya inoblidables. Fas una hermosa pintura d'aquests moments tan especials i aconsegeuixes que compartim les teves sensacions. Que fins i tot , gairebé, les palpem. Felicitats!!

  • Una descripció ben nostàlgica[Ofensiu]
    brideshead | 24-08-2005

    perquè a mi m'ha recordat els temps de campaments, quan a les nits tot semblava aturar-se i contemplàvem els estels d'una nit fosca i plàcida, mentre tocàvem la guitarra al voltant d'una foguera que semblava projectar les seves petites flames a les lones de les tendes. I llavors, només amb la remor de fons d'un rierol i el "cric-cric" dels grills, et posaves a imaginar què bonic que era aquell instant i, potser, giraves la vista tímidament, a la recerca d'aquells ulls que t'havien encisat feia temps i que ara estaven allà, davant teu, mirant-te també tímidament...

    Ui..... quins temps! M'ha agradat el teu relat, està molt ben escrit, amb unes belles imatges poètiques. Has fet com una descripció d'una fotografia que, al cap dels anys, contemples i que et fa somriure i evocar uns bells temps ja passats.

    Afortunada aquesta noia que t'inspirava aquests escrits...

    Una abraçada, David!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de David Gómez  Simó

David Gómez Simó

98 Relats

494 Comentaris

143504 Lectures

Valoració de l'autor: 9.68

Biografia:
I si us plau, Bloom, estigues atent a aquest detall:
no omplis la casa de mobles i d'altres objectes,
si us plau, guarda espai per a la bellesa,
perquè la bellesa hi càpiga: una escletxa a la dreta
de qui entra, per exemple.
Que les coses belles siguin el teu lloc de vigia;
doncs el món, com qualsevol altra cosa,
només es torna bell quan per la bellesa és mirat.

Un viatge a l'Índia
Gonçalo M. Tavares