Corre, corre, adolescent.

Un relat de: David Gómez Simó
Corre, corre, adolescent. Corre, salta, crida, xiscla, que el temps s'acaba. Corre, corre, adolescent. Que res no t'aturi ni t'entrebanqui, ni et manqui l'aire, ni les forces. L'alè de vida és tot teu, això creus. Mira, busca, toca, palpa. Plora, riu. Folla, estima. Que els vells no saben el que saps, que els vells no senten el que sents. Corre, corre, adolescent.

Estudia, treballa, descansa. T'exigeixen. Pot-ser no tant, pot-ser t'ho creus. Pot-ser, pot-ser. Tant si val. El món ets Tu. I Ella. I Ells, els teus amics, per sempre més. Corre, corre, adolescent. Que hi ha festa. I música. I alcohol. I fum. I somnis a dins d'un caramel.

I quan obris els ulls estirat en la sorra de la platja, posa't dempeus, immortal com ets, obre els braços i beu-te el món. Puja cims, baixa avencs, corre curses, busca històries amagades en pel·lícules i llibres. Escolta velles cançons que et són noves i parlen de Tu, de les ferides que duus a dins, dels anhels, de la ràbia, de l'amor. De l'Amor.

Corre, corre, adolescent. Corre que no t'atrapi la vida. Ja tindràs temps de fer-te gran.

Comentaris

  • crec que[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 20-01-2015

    amb una melodia adient, aquesta cançó pot ser un èxit. Doncs això m'ha semblat en llegir el relat per primer cop, el ritme de frases curtes fa que el llegeixis entretallat i ràpid, encara que hauria de ser al revés, que tanta coma fes anar més lenta la lectura.

    Un relat molt poètic, diria jo, encara que no ho sembli, a primer cop d'ull.

    Felicitats!

    Ferran

  • Tal com és[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 17-01-2015

    Tens raó, no és un relat però has retratat tan bé l'adolescència!
    Molt bonic, David.

  • Un simpàtic relat.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 17-01-2015 | Valoració: 9

    Un simpàtic relat. Trobo que tens molta gràcia. És veritat, l'adolescència és el moment per a divertir-se i animar-se, després la vida ja es complica.

    Espero que molts adolescents et llegeixin aquest relat.

    Una abraçada!!

l´Autor

Foto de perfil de David Gómez  Simó

David Gómez Simó

98 Relats

494 Comentaris

143067 Lectures

Valoració de l'autor: 9.68

Biografia:
I si us plau, Bloom, estigues atent a aquest detall:
no omplis la casa de mobles i d'altres objectes,
si us plau, guarda espai per a la bellesa,
perquè la bellesa hi càpiga: una escletxa a la dreta
de qui entra, per exemple.
Que les coses belles siguin el teu lloc de vigia;
doncs el món, com qualsevol altra cosa,
només es torna bell quan per la bellesa és mirat.

Un viatge a l'Índia
Gonçalo M. Tavares