Opcions (o Com Escriure Una Carta Eròtica)

Un relat de: Achtung

Amor dolç i humit meu,

Mmmm... quina entradeta tan calenta... com creus que continuarà el relat?

Si vols que continuï igual de calent, salta a la pàgina 3.
Si pel contrari vols que continuï d'una manera més sòbria, salta a la pàgina 19.
O si fins i tot vols que continuï com si fos una història de l'Opus, salta per la finestra. (és una entrada directa al cel)

__________________________________________________
Pàgina 3:
Ara que estic a la meva habitació, els meus pares ja dormen profundament, i el silenci i la tranquil·litat regna la nit. M'agradaria tenir-te al meu costat. Començaria per descordar-te....

Si vols que et descordi el pantaló, salta a la pàgina 5.
Si vols que et descordi els sostens, salta a la pàgina 9.
O si vols que et descordi les cadenes, salta al manicomi.

__________________________________________________
Pàgina 5:
Et descordo el pantaló... mmmmmm... quanta escalfor desbordada, quanta potència emmagatzemada. Com obrir el capó d'un Ferrari 50, però encara més lubricat. Immediatament, incapaç de controlar els meus impulsos, la meva mà salta a...

Si vols que la meva mà salti a una de les precioses galtes del teu espectaCular culet, salta a la pàgina 7.
Si vols que la meva mà salti a un dels preciosos pits, salta a la pàgina 15.
Si vols que la meva mà salti a la comba, salta la verja i tira de la manta.

__________________________________________________
Pàgina 7:
Déu meu! Quina suavitat! Quina textura! Quina escalfor tan acollidora... com acariciar un conillet de vellut... I acariciant acariciant... em trobo amb una grata sorpresa, què hi tenim aquí! Un tanga de lo més suggerent i insinuant. Per si no fos prou la meva excitació, aquesta mostra de fetitxisme encara m'excita molt més. Jugant una mica amb ell decideixo...

Si vols que l'arrenqui d'una manera salvatge i excitant, salta a la pàgina 11.
Si vols que l'arrenqui d'una manera delicada i excitant, salta a la pàgina 13.
Si vols que el deixi allà on és, demasiado tarde muñeca...

__________________________________________________
Pàgina 9:
Introdueixo la mà per sota de la teva samarreta arrapada i suggerent. Amb la mà oberta t'acaricio fermament l'esquena fins a trobar l'encaix del sostens. El descordo i noto com els teus pits, sobre meu, sota la teva samarreta, s'alliberen i mostren tot el seu esplendor només parcialment eclipsat per la, ara ja, maleïda samarreta. Continuant el meu striptease particular, opto per...

Si vols que et tregui la samarreta, salta a la pàgina 15.
Si vols que et deixi la samarreta i passi als pantalons, salta a la pàgina 5.
Si vols que ho deixi córrer i comenci a estudiar, d'acord, tu manes.

__________________________________________________
Pàgina 11:
Arrenco el tanga amb ajut de les mans i la boca. Et faig una mica de mal, només una mica. Però... quina és la frontera entre el dolor i el plaer? Davant meu floreix com una nenúfar a la primavera el teu preciós. càlid i humit conillet. Els meus dits tremolen d'excitament, les meves mans no tenen rumb per la meravella mostrada davant meu, els meus ulls no donen a l'abast a tanta bellesa. Sense més dilació, que sembla una eternitat als teus ulls però només uns segons a la resta del planeta, procedeixo a...

Si vols que m'introdueixi en tu i ens fusionem en un sol cos, salta a la pàgina 17.
Si vols t'acabi de despullar, salta a la pàgina 15.
Si vols un Audi3 i un cotxe segur, has fet una mala tria.

__________________________________________________
Pàgina 13:
Et trec el tanga amb una precisió i delicadesa pròpia d'un rellotger suís. Davant meu contemplo un paisatge espectacular, reservat només per a mi. Tot i que hauria de ser patrimoni de la humanitat. Però només és per a mi. Això m'excita encara més si és possible. Amb una meravella tan imponent opto per...

Si vols que els nostres cossos s'uneixin sense impediments i, per tant, acabi de treure tota la roba, salta a la pàgina 15.
Si vols que els nostres cossos s'uneixin malgrat els impediments i malgrat tot, salta a la pàgina 17.
Sinó, no.

__________________________________________________
Pàgina 15:
Pujo la samarreta amb presses i sense massa habilitat, les ganes de fer-te l'amor augmenten sense control i començo a ser no responsable dels meus actes. Sota la samarreta sorgeix un bust deliciós. Poso les mans sobre els teus pits. M'hi recreo estona, gaudint de la suavitat del cotó verge o dels núvols estivals.
Si vols que anem per feina salta a la pàgina 17.
Si vols que tot acabi aquí, salta a la pàgina 19.
Si vols que no hi hagi tantes injustícies al món, no votis socialistes.

__________________________________________________
Pàgina 17:
La meva excitació ha arribat al límit. Ja no puc aguantar més, m'introdueixo en tu d'una manera delicada però ferma, respectuosa però sense dubtes. Resto allà uns instants, només per gaudir la pau, la calma i la confortabilitat que se sent en el teu interior. El temps s'atura i s'accelera en un instant, l'espai es dilata i es contrau a la vegada. Després d'aquesta primera sensació indescriptible, comencem el ritual, el moviment ancestral que s'ha repetit durant mil·lenis. Disfrutant dels nostres cossos. Allargant el plaer fins a fronteres inimaginables i deixant observar el futur amb ulls d'incredulitat per uns observadors inexistents. El moment àlgid s'apropa. Tots dos ho notem. Tu et contraus, jo m'estremeixo, et desfàs a les meves mans. Em fusiono als teus peus. Finalment arriba. És fantàstic, impressionant, no hi ha paraules a l'univers per descriure-ho, és clar que no, l'hem deixat petit al nostre costat.
Ens abracem, ens besem, ens observem i amb la nostra mirada sabem que som l'un per l'altre. Que ens pertanyem mútuament. Res es pot comparar a això. A la felicitat que proporciona saber que seràs al meu costat quan desperti del somni en que visc gràcies a tu.

FI 1


__________________________________________________
Pàgina 19:
Bé, avui ha estat un dia normal, no he sortit de casa, tot molt avorrit, menys les teves trucades i res... ara a la nit tenia un dubte, no sabia quina opció triar: o veure Resurrection (que no l'he vista mai) o escriure't aquest relat.

Si he triat l'opció correcta, fes-me un petó dels espectaculars tan bon punt veure'm.
Si he trobat l'opció incorrecta, trepitgem un peu tan bon punt veure'ns.

FI 2




Comentaris

  • M'agradaria...[Ofensiu]
    Narcis08 | 19-08-2008 | Valoració: 10

    M'agradaria ser tu..prem P1
    M'agradaria escriure com tu. prem P2
    M'agradaria viure a Suïssa... busca't un home gran i ric i viu a Suïssa, somniar encara és de franc.
    Molt, Molt, Molt bé!!

  • molt bé[Ofensiu]
    Romeu | 02-05-2005 | Valoració: 8

    molt bé, molt bé , l´has clavat!!!!!

  • Sóc de les que començo la casa per la teulada[Ofensiu]
    EmmaThessaM | 02-05-2005 | Valoració: 10

    He començat llegint el teu relat del contribuent (per allò de què el destacava l'editora), he fet una parada en el segon per veure què més havies escrit i he quedat meravellada en arribar en aquest relat: he seguit l'ordre al revés però el resultat és igualment, amb dues paraules, im-pressionant (broma passada de moda ;-D ).

    El recurs de fer un "Tria la teva aventura" és original i fresc. La teva descripció, lleugera i precisa. El final l'has clavat en el punt just (mai més ben dit).

    Ben estructurat, ben escrit, bona utilització del suspens: saps tallar cada escena en el moment clau.

    Com ha dit l'Anna: "WAW!"

    EmmaThessaM

  • he seguit[Ofensiu]
    poppins | 09-03-2005

    el consell del forum i no m' arrepenteixo

  • comento, curtament[Ofensiu]
    oyey | 08-03-2005 | Valoració: 8

    noi, està prou bé això que escrius, és bo que el que és eròtic sigui escrit de manera subtil.

  • AnNna | 08-03-2005 | Valoració: 10

    només tens aquest relat??? doncs sols dir-te que m'ha agradat molt... jejeje! està ben fet!! molaaa!!!! ;) això d'anar saltant de pàgina en pàgina.... i ... tot, vaja!
    wapo wapo!!!!
    petons!
    aNNNa

  • Mira-te'l ell...[Ofensiu]
    AntavianA | 08-03-2005 | Valoració: 10

    Ai caram...

    Si que m'ho tenies amagat això "Achtung", o sigui que a males hores t'he anat a recomanar aquesta web pq ja la tens revolucionada i tot són comentaris de deus per tu!! i ara no hi ha ni deu que es tragui els meus relats...Si ho arribo a saber no et dic res! jeje

    Bé, després de la meva ràbia continguda (crec que m'he comportat, no? "Achtung"?) Felicitar-te pq és un molt bon relat. I com sempre, fas riure moltíssim.

    Apa, continua revolucionant la web xicotet!

    una abraçada

    AntvianA

    P.D: Tot i la ràbia continguda...et poso un 10, perquè tio...te'l mereixes...

  • Benvolgut aterratge![Ofensiu]
    ombra | 07-03-2005

    Felicitaaaaats!
    M'ha agradat molt el teu relat, així com també m'ha fet recordar estones de quan era petita( per l'estructura de l'història, que és molt original) però recordant que som més grans pel tema de l'erotisme! Tot i això crec que està molt acertat i molt ben combinat el tema eròtic amb un toc d'humor! Segueix així, buscant humor en les grans passions!
    Felicitats de nou i espero llegir ben aviaaat un altre relat! Endevant!

  • impactant començament...[Ofensiu]
    ROSASP | 07-03-2005 | Valoració: 10

    Ingeniós i divertit aquest relat teu. Trobo que comences amb molta força i empenta.
    És realment genial la idea de anar triant les opcions i el tema encara el fa més temptador.
    El que més m'ha agradat és que està molt ben estructurat i fa somriure amb ganes.
    Aprofito per donar-te la benvinguda a aquesta acolorida i plural familia de Relats en Català i sobretot no paris d'escriure, et seguirem de prop...
    Felicitats!

  • Pobre de tu[Ofensiu]
    Biel Martí | 07-03-2005

    Pobre de tu que no segueixis escrivint! La idea m'ha semblat molt bona, fent-me recordar els temps en que llegia aquests llibres per no agafar els de l'escola. Barrejar-ho amb un tema eròtic encara més, però no imagino a un paio fent l'amor i tenint que canviar de pàgina! El món però, és ple de decisions.

    No et valoraré ja que crec molt just el 10 que tens actualment. Bona arribada Achtung!
    Salut.
    Gràcies.

    Biel Martí.

  • Gràcies![Ofensiu]
    Achtung | 07-03-2005

    Hola,

    Volia agrair a tota la gent que m'ha animat comentant el meu text. M'ha fet molta il·lusió i m'anima molt per seguir escrivint.

    Moltes gràcies.

  • pocions[Ofensiu]
    donablanca | 07-03-2005 | Valoració: 10

    és força divertit, i encara que llarg ,es fàcil de llegir

  • Benvingut![Ofensiu]
    Josep Clínez | 06-03-2005 | Valoració: 10

    Comences molt fort, Achtung. Ja m'agradaria que el meu primer relat hagués sortit a recomanats. Però, relament, val la pena. Tens un humor corrosiu, incorrecte, m'encanta. Tinc pressa, me'n vaig a sopar, em sap greu no comentar-te més a fons, però sàpigues què és el millor relat humorístic que he llegit a la web.

    a10

  • "Guai...[Ofensiu]
    rnbonet | 04-03-2005 | Valoració: 10

    ...txaxi piruli" en aquest TRIA LA TEUA AVENTURA....
    M'ha fet riure fins descollonar-me (perdó per ña "paraulota" dels collons -i per la hipèrbole-), he gaudit com un mico quan li ho fa (perdó per aquesta "desmesura casolana") a la mona, i he donat gràcies a aquell de dalt (perdó per utilitzar el "nom en va") per donar-nos uns instants de divertiment... Bo, a l'autor també, que s'ho mereix...
    Salut, rebolica i força! I que en vinguen més "fills"com aquest!

Valoració mitja: 9.64

l´Autor

Foto de perfil de Achtung

Achtung

5 Relats

34 Comentaris

9298 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Massa capquadrat per entendre la poesia.

Massa somiatruites per entendre els diaris.