NOSTÀLGIA

Un relat de: brins

Si ja fa temps que no hi ets, amor,
com pot ser que la llum no s’aturi,
que la lluna encara cridi el sol
i que l’aire tots els dies respiri?

Si ja fa temps que te n'anares, amor,
com pot ser que el calfred del silenci
em ressoni constant encara,
que de la teva pell conservi l'escalfor,
dels teus llavis, la dolcesa
i del teu somriure, la formosor?

Em manté la vida, tan sols,
el record de quan estàvem junts
un record molt fàcil de conservar,
perquè no el vull perdre...,

Comentaris

  • Més cura?[Ofensiu]
    brins | 09-11-2019

    T'acabo de comentar un relat perquè m'ho havies demanat i em dius que hauria de tenir més cura perquè no te'ls he comentat tots...Creus que això és just?
    Tingues en compte que els comentaris són voluntaris, els relataires els podem fer en el moment que creguem oportú. Perla de Vellut. Reflexiona!

  • Hola Brins[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 09-11-2019

    Hola Brins: No ets gens observadora. T'ho dic, perquè m'has comentat "Esplendor de la tardor" i els dos últims poemes que estan editats des de fa un temps, no els has vists, ni m'els has comentat. Aleshores t'informe amb bona amistat, que tingues cura amb aquests detalls. Gràcies i bona nit. Fins demà.
    Salutacions.
    Perla de vellut

  • Hola Brins[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 08-11-2019

    Et salude de nou i espere que et vaja millor la qüestió de la vista i et recuperes el millor possible. He resat per tu i per tots els que són relataires tan bons i tan meravellosos.

    T'explique que no m'havies comentat el poema de "Esplendor de la tardor", sols m'has fet una informació sobre "Els meus relats", per a eliminar el que vulga, per a fer-li alguna esmena.
    Mirant, mirant no he vist que me l'hages comentat... com cal.
    Gràcies, si me'l comentes, i em dius alguna cosa sobre ell.
    Una dolça salutació...
    Perla de vellut

  • bell poema...[Ofensiu]
    Naiade | 29-10-2019 | Valoració: 10

    ...curull d'enyorança. Es trist, però fantàstic el fet de poder conservar dins teu l'amor intacte que sempre serà teu.

  • Hola Brins[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 27-10-2019

    Gràcies, Brins, per la teua visita i el teu comentari per al meu poema "Vida d'aquarel.la", i per dir-me que són bells arpegis. Em comentes que no la consideres com a "prosa poètica", bé, doncs la qüestió ja està fet i editat el poema...
    Espere que et vaja bé això de la vista i resaré per tu perquè vaja el millor possible.
    Així estic jo per a acompanyar-te sempre.
    Una abraçada i bona nit...
    Perla de vellut

  • Hola, Perla de Vellut,[Ofensiu]
    brins | 25-10-2019

    Fa dies que no escric comentaris perquè encara no tinc bé la vista i haig de romandre poca estona a l'ordinador. L'operació de cataractes no ha estat tan senzilla com crèiem; se m'ha inflamat la córnia.De seguida que estigui millor et comentaré. Disculpa.
    Salutacions,

    brins

  • Bona vesprada Brins...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-10-2019

    Me n'adone que es passa el temps i veig que no vens a la meua pàgina i ja fa uns dies que he publicat algun relat. Així que, quan pugues i tingues temps, ja em diràs alguna cosa... al respecte...
    Gràcies... amiga relataire.
    Espere que et vaja bé això de la vista. A mi, en van operar de catarates i miopia i em vaig quedar com un xic de 18 anys.

    Salutacios
    Perla de vellut

  • Hola Brins[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-09-2019

    Bé, gràcies Brins, pel teu comentari, al poema que vaig editar, La Daina. Realment, m'has alegrat, i espere seguir editant poemes al meu estil.
    La narració no és el meu fort. Sí, sé que he tingut diferents errades al llarg del relat.
    Salut i bona nit...
    Perla de vellut

  • Hola Brins[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-09-2019

    Doncs, no m`has dit res sobre el poema "La daina", en el qual tinc dos comentaris que són diferents... bé ja em diràs alguna cosa al respecte...
    Gràcies...
    Perla de vellut

  • Hola Brins[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-09-2019

    M'ha sorprés molt, com m'has comentat el conte "El somni de Joan". Realment tens raó a molts detalls, que jo no he tingut en compte. L'estructura del conte, com m'ho has comentat és així.
    Alguns detalls alhora d'escriure se m'escapen. Has sigut sincera en aquest aspecte.
    Nil, sap molt bé, que em va més "la poesia amorosa", i tu penses també que aquesta és la meua forma de ser.
    No tinc tanta experiència alhora de fer narracions, com en poesia... Sí m'ho considere.
    Gràcies per tot.
    Una abraçada...
    Perla de vellut

  • Hola Brins[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-09-2019

    Com va la vida, Brins? Espere que bé.
    Doncs fa molt de temps que no publiques i no en visites. Bo, no passa res, però t'invite als dos meus últims relats editats, quan pugues i tingues...
    Gràcies mil i gràcies per ser una bona amiga...
    Perla de vellut

  • Hola Brins[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 03-08-2019

    Hola... Et comente que m'has ajudat molt en el concepte de la paraula "doncs", que m'ho has explicat, detalladament. Ja veig que la "conseqüència, ha de ser sempre amb la conjunció aquesta... i no si indica "causa!.
    Mil gràcies i un salut
    Perla de vellut

  • Hola Brins[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-07-2019

    Estic content de que m'hages comentat el sonet que vaig publicar i per les teves paraules que m'han agradat molt. Els meus versos en "El teu tresor", són aixó, ple de metàfores sobre el mar i l'amor.
    Una abraçada.
    Perla de vellut

  • Quan vullgues...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-07-2019

    Quan vullgues i tingues temps, t'invite al meu últim poema editat, doncs ja el tinc des de fa algun temps en la pàgina meua. Gràcies i un salut.
    Perla de vellut

  • Paraules plenes de vida[Ofensiu]
    Fada del bosc | 02-07-2019 | Valoració: 10

    He llegit i rellegit el teu poema, finalment m' he decidit a comentar.

    Què faríem sense les paraules?? Com poder tornar a sentir els nostres éssers estimats al nostre costat??

    Amb les paraules per uns instants els hi tornem a donar vida, perquè ells ja no hi són però el seu record és immortal.

    Brins, el que escrius a mi m'agrada molt, però aquest poema en concret m'ha arribat al cor.

    Una abraçada

    La Fada.

  • En positiu[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 30-06-2019 | Valoració: 10

    És un poema preciós i, malgrat l'absència estimada, deixa rera seu un toc positiu, fruit suposo de l'acceptació. Sentir tot el que ens narres és tenir els sentits desperts, viure. Una forta abraçada, Pilar!

    Aleix

  • És difícil ..[Ofensiu]
    kefas | 28-06-2019


    .. acceptar que quan una cosa s'acaba, s'acaba, si aquesta cosa és el teixit de rutines, gestos i complicitats que sustenta la nostra existència. A una edat avançada tornar a agafar el teler és una feina impossible per les forces físiques i anímiques disponibles. I la única sortida possible és intentar mantenir de forma virtual, com si fora un holograma, aquesta tela que tant va costar de teixir.

  • Per sempre[Ofensiu]
    Montseblanc | 26-06-2019

    Sí, sembla impossible que el món pugui seguir rodant quan a ens falta l’ésser estimat. Costa molt d’acceptar l’absència física, que en realitat és l’única que patim, perquè a través dels records aquella persona continua estan amb nosaltres, per sempre.
    Molt ben expressat, brins. Arribes endins del lector, perquè els sentiments que poses en lletres es perceben reals i punyents.

  • Trist[Ofensiu]
    llegiresviure | 22-06-2019

    De vegades sembla impossible que el món pugui seguir com si res, quan ens falta la persona estimada, però és així. Només el nostre petit món interior tremola i s'esfondra i a la vegada ens dona oxígen amb tots els records.

  • Fins l'eternitat...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 21-06-2019 | Valoració: 10

    I és que la vida, la terrenal, continua fent el seu camí cap a endavant. Però quelcom sobreviu, per a l'eternitat!, d'allò que hem estimat. I és que l'existència espiritual mai pereix i aquesta s'alimenta dels nostres anhels i pensaments. El teu poema és això... una evidència de que l'amor és perpetuo, gràcies per compartir una part de la teva vida interior. Nil.

  • Gràcies... Brins..............[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 21-06-2019

    Per les teues paraules tan divines pel meu poema Passió profunda, que m'ha fet sentir-me content. Molt agraït per la teua visita.
    No sé si seràs més major que jo o no, doncs tu ja sabràs quina edat tinc, per la meua biografia. Ja em diràs.
    Una abraçada...
    Perla de vellut

  • El record.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-06-2019 | Valoració: 10

    Un poema ple julius metàfores que em fa sospirar de principi a fi. És que el descrius d'una forma tan sublim i tan metòdic alhora de no voler predre el teu amor. Veig que ho classifiques com a biogràfic i em fa pensar que t'ha passat de veritat, doncs la meua enhorabona, Brins.
    Una abraçada...
    Perla de vellut

Valoració mitja: 10