No tenir-te

Un relat de: Sareta_16

No tenir-te és sentir que em falta la meitat de l'ànima, com sentir un dolor tan profund sense explicació, sense motiu, és com una posta de sol sense sol, com un dia plujós, com una pluja sense enamorats. Com tenir un llibre sense poder llegir-lo, com un poema mai llegit, com un poeta sense inspiració, com una inspiració sense sentiments, com menjar sense gana, com viure sense ganes. Com passar la nit sense poder dormir, com una casa abandonada, com un riu sense aigua, com un mar sense onades. Es com donar un pas sense camí, com un camí que no arriba a cap lloc. És com una flor sense color, com un cel sense núvols, com un nen sense somriure, com una amistat sense confiança, com un àngel sense ales. Com demanar perdó sense arrepentiment, com el perdó sense l'oblit, com el oblit sense llàgrimes, com una dona sense delicadesa, com un home sense fortalesa. Com un crit que ningú escolta, com un cel sense estrelles, com una estrella que no il·lumina, com una nit sense lluna, com una terra sense vida, com unes mans buides, com una cançó sense melodia. Com el desig amb indiferència, com un sospir sense nostàlgia, com no tenir sang a les venes, com un record no compartit, com una absència sense tristesa, com una esperança perduda, com una carícia sense desig, com una mirada sense reflex, com un petó sense amor, com una abraçada freda i desoladora. Com un cor sense bombejar, com un t'estimo sense sentir-ho, com la espera sense paciència...
No tenir-te és viure sense tu morint cada dia.

Comentaris

  • en família..[Ofensiu]
    SieMenS | 07-11-2005

    Doncs sí! Tot queda en família..haurem d'escriure una Pasión de Gavilanes!! xDDD
    Pos res noieta..que fuaaash! JaJa! Ja és casualitat..o no! x'D és cosa del destííí! (Emm...seh)
    Per cert..ho hauràs notat, sóc la PauLa =D (como nooo..tssss =P xD) la..la..bé, l'emprenyadora de sempre..^^
    =D
    M'ha agradat el text, bo, senzill, comprensiu, exacte!! A veure si després dels examens renovem..!!
    Vinga cucaa! Moooolts petoons SarinsS!^^

    PauLa*

  • Si.. noia.. tens raó[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 04-09-2005 | Valoració: 10

    Quan no tenim amb nosaltres la persona a la que estimem, ens fa mal, es com si ens ho haguessin tret tot, fins i tot l'ànima.
    Bé, només dir-te que m'ha agradat molt aquest escrit.
    M'agrada com reflexa els sentiments.
    Molts petons kuka!
    Muaaack*

  • Fantastic...[Ofensiu]
    Yuna | 01-09-2005 | Valoració: 8

    Així em sento ara mateix i no sabia com expresar.ho... com en son de purs els sentiments i alhora tan comuns !!! T'anire llegint , m'ha agradat moltisim...

  • annah | 01-09-2005 | Valoració: 10

    És perfecte...!! comaracions i més comparacions totes amb un gran sentit!! Fabulós Sara!

    M'encanta

    "un record no compartit.... un sospir sense nostàligia... un nen sense somriure.... un àngel sense ales..."

    Continua sempre així!

    Una forta abraçada!

    Anna

  • Comparacions a dojo! [Ofensiu]
    antonvaitot | 31-08-2005

    Aquest text és curiós pel fet que del títol "no tenir-te" en desfàs un seguit de comparacions, un tant genèriques i en excés, que defineixen força bé el motiu de tot: «No tenir-te és viure sense tu morint cada dia»

    Seguiré llegint-te!
    Adrià.

  • Un bon joc de paraules[Ofensiu]
    brideshead | 29-08-2005

    Expresses el sentiment de "no tenir-te" amb tot un ventall de comparacions.... aquest joc entre tants "com" fa el relat ben original... a més despren tota la intensitat i tota la tristesa d'un amor enyorat... Molt bé, Sareta, un cant de malencionia molt ben trobat.

    Gràcies de nou pels teus comentaris! Una forta abraçada!

  • L'absencia de qui estimem[Ofensiu]
    almas | 29-08-2005 | Valoració: 9

    Certament no tenir-te es com morir una mica cada dia, que maco com ho has expressat el sentiment que ens produeix no tenir una persona que estimem molt.Felicitats.

  • Precios!![Ofensiu]
    eternasomiadora | 29-08-2005 | Valoració: 10

    Com sempre precios m'encanta com escrius sareta, aquest poema em recorda a un que jo vaig fer pero k no si m'atrevire a publicar, m'encanten totes les frases, ben pensades i amb sentit, no tenir-te es no tenir la vida, resumint, ... ole segueix-ne publicant!!

  • ups, que no he votat!![Ofensiu]
    petitpecat | 25-08-2005 | Valoració: 10

    ei maca un 10 per tu!!!!

  • Així és com jo em sent!![Ofensiu]
    petitpecat | 25-08-2005


    HOLA Sareta!! Que tal? Soc l'autora del relat "petit pecat" gràcies per haver escrit aquest relat que descriu com em sento jo i que al mateix temps soc incapaç de recercar paraules per a definir-ho. Gràcies per ser tan precisa i per alleujar aquests moments tan dolorosos pels quals estic passant. Moltes mercis

  • Genial....TREMENDO xD[Ofensiu]
    mistika | 19-08-2005 | Valoració: 10

    Wola Sareta!!
    wapa, ja feia massa que no et comentava kap relat i azo nu pot ser! jeje!
    M'ha agradat moltissim d vritat!
    " Una posta de sol, un àngel, una nit....".
    Molt poètik i gens pesat. Ni massa curt ni llarg.
    Molts petons wapixima!!!

  • TENS TALENT SARETA O CIRERETA[Ofensiu]

    No tens cap coment i no pot ser.
    BEN ESCRIT, SENTIMENTS,sensacions, algunes presentides, canço sense estrofa,petó sense llengua, lluna sense sol,

    una abraçada dels aturats que no son de vacances.

    Enhorabona.

    Entres els nostres preferits, una abraçada

Valoració mitja: 9.57

l´Autor

Foto de perfil de Sareta_16

Sareta_16

28 Relats

145 Comentaris

51923 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Avans de tot només dir que no em considero bona escribint, simplement escric per exterioritzar els meus sentiments i sensacions i així mitjançant aquesta terapia no em destrossen per dins.
Els escrits són el reflex dels meus sentiments...

Aviam que us puc contar de mi, tot i que no sóc bona describint-me...

Sóc una noia de Barcelona i tinc 16 anys, estic estudiant el Batxillerat científic. Un dels meus somnis és ser Biologa.
Les mates són el meu pitjor malson...O_ô

Llegir m'apassiona és un mòn on em puc evadir de la realitat, oblidar-me de tot el que m'envolta i viatjar més enllà dels somnis...

Recomano la ITACA, té molt talent i és una bona amiga, per no dir la millor que he tingut mai!:)

Si em voleu conèixer el meu msn és: sara_romero_88@hotmail.com

--------------------------------------------
Som la cançó que mai s'apaga, som el combat contra l'oblit, som la paraula silenciada, som la revolta d'un sol crit...
I quan la nit ens ve a buscar, som tot un món per estimar, som una història per guanyar, tot un futur per començar...

[[El valor de les coses no resideix en el temps que duren..sino en la intensitat amb la que es produeixen...per això existeixen moments inoblidables, coses inexplicables i persones incomparables]]

>> No em preocupa el que pugui pensar de mi la gent, simplement estan massa capficats pensant en el que pugui estar pensant jo d'ells...