Ànsies de tu

Un relat de: Sareta_16

Tinc ànsies ardents de dur-te amb mi
a un lloc on estiguem solament tu i jo,
on ningú ens miri, on no hagi un testimoni
que presenciï el lliurament de la meva boja passió.

Jo volgués dur-te a un llunyà desert
on implantés un regne per a nosaltres dos,
per a veure si sadollo aquesta sed dels teus petons
i en els teus braços apago aquesta flama d'amor.

Per això tinc ànsies de dur-te amb mi
a un lloc on siguis solament del meu,
on ningú ens miri, per a veure si amb si,
d'una vegada i per totes, saturar-me de tu.

Comentaris

  • " Saturar-me de tu "[Ofensiu]
    kispar fidu | 06-11-2005

    Bones noia! Que tal tot?

    (Aquests dies em fa força mandra comentar i llegir relats...! però avui que tinc un "free sunday" intentaré tornar a reenganxar-me! jejeje).

    el lliurament de la meva boja passió. Boja passió! quines paraules tan maques! Desprenen tan d'amor! jejeje

    Ànsies d'estar sols, sense haver de vigilar els ulls que controlen. Sense haver-se de fixar en estranyes i curioses mirades.

    Ànsies de tenir-te a prop. De tenir-te només per a mi per poder-me saturar de tu.

    Apali! que vagi bé!
    Gemm@

  • Molt bé[Ofensiu]
    Anònim | 24-05-2005 | Valoració: 10

    Bé, que puc dir d'aquest poema que no t'hagin dit ja???
    Escrius mol bé. Segueix així!

    PD:Gràcies per comentar els meus poemes.

  • i l'ànsia...[Ofensiu]
    Capdelin | 02-05-2005 | Valoració: 10

    boja... vol intimitat perquè les mostres d'estimació són exagerades, incontrolades, massa sonores, boges... i la idealització d'aquesta intimitat la personifiquem en, per exemple, un desert... que ajunta la sed, la soletat, un oasi sensual entre dos amants...
    bon poema i molta força d'expressió...
    un petó solitari en el desert de la distància que mantingui una flameta d'amistat!

  • Em sorprens[Ofensiu]
    gladia | 22-04-2005 | Valoració: 7

    Quan et llegeixo em sorprens i t'envejo. T'envejo pq donat la teva edat t'expreses molt i molt bé. És que és llegir alguna cosa teva on hi hagin sentiments i de seguida reconeixer'ls, saber de que parles. Segueix exterioritzant els teus sentiments i les sensacions, que a part de no destrossar-te per dins (com tu dius) ens fa passar molt bona estona!

  • Preciós[Ofensiu]
    bdjer | 10-04-2005 | Valoració: 10

    De debò que m'estas sorprenent moltíssim. M'agrada molt de la manera que escrius i transmets el que sents. Un amor tant pur, tant intens... Em deixes sense saber que dir... Només, que seguixis escribint! Petons,

    bDjER

  • M'he quedat sense paraules...[Ofensiu]
    Sanke85 | 10-04-2005 | Valoració: 10

    El que sents tu per aquesta persona que de la qual n'estas bojament enamorada. Un amor intens, ple passió, foc i força, en estat pur...

    Segueix així, en vull llegir més i més!!!

    No et comento els poemes perquè sí, ni perquè em senti obligat a fer-ho te'ls comento perquè a mi també m'agrada molt com exposes els temes que toques (similars als meus). I moltisimes gràcies a tu per comentar-me els meus "poemes", a mi també m'animen a seguir escrivint.

    Un petò:
    Sanke85

    P.D.: No vulguis negar lo evident. Ets bona i ho saps. I no diguis que no, perquè encara que tu diguis que no ets bona, la gent que et llegeix i gaudeix tan com jo (si es possible), de ben segur que saben que ets molt bona. I bé... callo ja, perquè ja començo a parlar massa...

  • Molt bonic[Ofensiu]
    AINOA | 10-04-2005 | Valoració: 10

    Quanta melangia te aquests bell poemè.
    M'agradat molt el sentiment que li es posat i el teu estil escrivint.
    Ets meravellosa.

  • Molt bé![Ofensiu]
    Avril | 08-04-2005 | Valoració: 9

    M'agrada com escrius! expresses molt bé els teus sentiments! I si això et serveix perquè no et destrossin x dins donç ENDEVANT!

    S.Y.

  • M'encanta...[Ofensiu]
    annah | 05-04-2005 | Valoració: 10

    A veure si finalment apagues la teva set, d'aquesta passió tan boja...!!! jejeje

    Molt ben redactat... escrius molt i molt bé!!!
    M'agrada molt!!!!

    A veure si algun dia seguim parlant... eh?

    Una abraçada....

    Anna

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Sareta_16

Sareta_16

28 Relats

145 Comentaris

51739 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Avans de tot només dir que no em considero bona escribint, simplement escric per exterioritzar els meus sentiments i sensacions i així mitjançant aquesta terapia no em destrossen per dins.
Els escrits són el reflex dels meus sentiments...

Aviam que us puc contar de mi, tot i que no sóc bona describint-me...

Sóc una noia de Barcelona i tinc 16 anys, estic estudiant el Batxillerat científic. Un dels meus somnis és ser Biologa.
Les mates són el meu pitjor malson...O_ô

Llegir m'apassiona és un mòn on em puc evadir de la realitat, oblidar-me de tot el que m'envolta i viatjar més enllà dels somnis...

Recomano la ITACA, té molt talent i és una bona amiga, per no dir la millor que he tingut mai!:)

Si em voleu conèixer el meu msn és: sara_romero_88@hotmail.com

--------------------------------------------
Som la cançó que mai s'apaga, som el combat contra l'oblit, som la paraula silenciada, som la revolta d'un sol crit...
I quan la nit ens ve a buscar, som tot un món per estimar, som una història per guanyar, tot un futur per començar...

[[El valor de les coses no resideix en el temps que duren..sino en la intensitat amb la que es produeixen...per això existeixen moments inoblidables, coses inexplicables i persones incomparables]]

>> No em preocupa el que pugui pensar de mi la gent, simplement estan massa capficats pensant en el que pugui estar pensant jo d'ells...