Estima'm

Un relat de: Sareta_16

Estima'm perquè intento tocar la vida dins del marc de la incertesa.
Estima'm en la sombra de les meves indecisions mentres tracto d'adquirir sabiduria.
Estima'm en el silenci de les meves penes i en el soroll de les meves confusions.
Estima'm per el sentiment del meu cor no pels temors de la meva ment.
Estima'm en la meva búsqueda de la veritat tot i que pugui caure en un engany.
Estima'm mentres persegueixo els meus somnis a vegades retrasats per les il·lusions.
Estima'm mentres intento coneixem a mi mateixa durant els moments difícils.
Estima'm perquè el nostre temps junts serà utilitzat fent crèixer el món en bondat i comprensió.
Estima'm no amb expectació sinó amb esperança...
Jo t'estimaré igual.

Comentaris

  • L'amor, l'amor...[Ofensiu]
    Em Perds... | 05-11-2006 | Valoració: 9

    MASSA MACO! Ai Sareta, Sareta, l'amor es genial de debò (es nota q stic enamorada? XD!). Espero q t'estimi tant com desitjis. Que t'estimi en tot i per molt de temps. Cuidat i no deixis d'escriure.

    1 peto!

  • Estima'm tal i com sóc[Ofensiu]
    kispar fidu | 23-08-2005

    Estima'm en els bons moments i en els dolents. Quan estigui trista i quan un somriure m'invaeixi el rostre. Estima'm quan ho necessiti i quan no segueix estimant-me de igual manera. Amb els meus defectes i les meves virtuds.

    Estima'm tal i com sóc. Perquè sóc un sol rostre que no es pot dividir, i els dies clars sempre tenen moments de foscor.

    [ Feia temps que no et llegia... de fet durant l'estiu no he pogut estar massa pel web, ja que estic treballant (i de vacances) a Menorca i no puc disposar de l'ordinador sempre que voldria... Com va l'estiu??? ]

    Que vabi molt bé!!!!
    Gemm@

l´Autor

Foto de perfil de Sareta_16

Sareta_16

28 Relats

145 Comentaris

51864 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Avans de tot només dir que no em considero bona escribint, simplement escric per exterioritzar els meus sentiments i sensacions i així mitjançant aquesta terapia no em destrossen per dins.
Els escrits són el reflex dels meus sentiments...

Aviam que us puc contar de mi, tot i que no sóc bona describint-me...

Sóc una noia de Barcelona i tinc 16 anys, estic estudiant el Batxillerat científic. Un dels meus somnis és ser Biologa.
Les mates són el meu pitjor malson...O_ô

Llegir m'apassiona és un mòn on em puc evadir de la realitat, oblidar-me de tot el que m'envolta i viatjar més enllà dels somnis...

Recomano la ITACA, té molt talent i és una bona amiga, per no dir la millor que he tingut mai!:)

Si em voleu conèixer el meu msn és: sara_romero_88@hotmail.com

--------------------------------------------
Som la cançó que mai s'apaga, som el combat contra l'oblit, som la paraula silenciada, som la revolta d'un sol crit...
I quan la nit ens ve a buscar, som tot un món per estimar, som una història per guanyar, tot un futur per començar...

[[El valor de les coses no resideix en el temps que duren..sino en la intensitat amb la que es produeixen...per això existeixen moments inoblidables, coses inexplicables i persones incomparables]]

>> No em preocupa el que pugui pensar de mi la gent, simplement estan massa capficats pensant en el que pugui estar pensant jo d'ells...