Lluny de mi

Un relat de: Paula

No, no puc esborrar les teves petjades com el mar s'endú l'arena. No, no puc pintar el record d'una cala nua als teus braços i foragitar-ne una evocació teva sense nostàlgia. Vull veure't sola dins la meva platja i contemplar la dansa d'ombres del teu cos, vull sentir-te a prop i descobrir que hi ets, que com el vel que cobreix el sol tu no t'has amagat de la meva nit. El repicar dels tambors de la infància em recorden a tu, una vegada i una altra, esborren l'alba dels matins amb tu, i jo m'hi resisteixo però ja t'he perdut dalt les valls de la vida. Sense adéu, sense cap paraula no. No puc callar la teva mirada.

Comentaris

  • no, no és fàcil...[Ofensiu]
    Somnikat7 | 03-07-2005 | Valoració: 9

    NO, no és fàcil oblidar...No és fàcil fer marxar els records de qui ho ha significat tot, no, no és fàcil tornar a començar, a tapar tot el que has sentit, a no recordar....NO, no és fàcil...

    Lluny de tu, i el dolor cada vegada és més gran...només pots pensar que tard o dora s'acabarà....encara que el temps es fagi l'amo d tot, no cura res si un un no s'hi esforça, ...po no és gens fàcil...

    Anima't, ara jo estic com tu...
    El que sap greu és que...només volia estimar-lo, res més...

    Sigues feliç!! i lliure sempre, no et deixis mai cap part d tu...pq llavors costa més de tornar a ser-ho...

    Somnia recordar, però mai despertar...



    Nina

  • Guspira | 03-07-2005 | Valoració: 10

    Records d'un amor perdut que no s'esborren. Imatges que venen i marxen l'una rera l'altre, quadres d'enyorança i desig pintats a la ment que no s'obliden, moments, converses i MIRADES que ens enfonsen en la melàngia i la nostàlgia d'un passat feliç del que som pressoners i del que no podem escapar... molt bo aquest relat, curt però ple de matissos, ple de sentiments... Et seguiré llegint!
    Una abraçada!
    GuSPIRA

  • ai filla meva ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 03-07-2005

    els amors no correspots són els millors, inspiren relats com el teu, quan l'amor es converteix en rutina ja no es poden fer poemes ... t'ho diu una que se passa la vida plorant per amors impossibles, som molt vella però la vida no m'ha ensenyat res ...

Valoració mitja: 9