Lligada...

Un relat de: c

Lligada per les cadenes del passat,
jo estic aquí lluitant per la llibertat.
A vegades les cadenes semblen de paper
i tinc més moviments,
però al cap de poc ja tornen ser de plom.

Lligada per les cadenes del passat,
jo estic aquí clavada,
sobre un mar de records
sota el cel gèlid d'hivern,
mirant com tot viu entorn meu.

El meu temps està aturat entre les cadenes que em tenen lligada,
mentre tot viu entorn meu...

Sobre un mar de records,
sota el cel gèlid d'hivern,
miro amb enyorança com tot viu entorn meu.

Mentre estic plorant dins un món fred,
plorant enmig del gel,
perduda en el no res,
sento com els ocells canten,
com canten amb una alegria que jo no puc sentir mai dins meu...


Comentaris

  • ambre | 30-12-2005 | Valoració: 10

    Preciós...
    El ritme relaxa, està molt ben trobat. M'agradaria poder penjar arxius de so...
    Aquest poema recitat és un tresor.

    Feliç 2006

  • Les cadenes del passat.[Ofensiu]
    Jere Soler G | 16-12-2005 | Valoració: 10

    Les cadenes del passat que a tots ens atrapen; de vegades cadenes invisibles, que hom no sap que té. Ens les arrenquem i tornen a aparèixer com una mala herència... mentretant no ens queda altra solució que tractar de ser lliures.
    La lluita serà l'únic que apaivagui la tristesa, donat que la victòria absoluta no existeix.

  • Paciencia..[Ofensiu]
    Yuna | 13-12-2005

    Típic i tòpic, però el temps ho cura tot… Molt maco el relat i molt planer, m'ha agradat !

  • Hola catpuig![Ofensiu]
    ROSASP | 13-12-2005

    El passat molts cops és com una àncora que ens manté retinguts al port. Lligams que ens nuen i ens pesen, que no ens deixen veure res més.
    No podem despendre'ns del passat ni esborrar-lo, però cada pas fet endavant amb la força del cor i la mirada ens apropa a l'horitzó d'aquest instant precís que encara està per escriure.

    Un poema intens i dur, que arriba amb molta força!

    Un petonet i fins aviat!

  • La vida...[Ofensiu]
    AVERROIS | 13-12-2005 | Valoració: 10

    ...ès un lluita constant, aquestes cadenes són els dies, uns poden esser de paper, altres de fusta, altres com bé dius de gruixut plom. Però les cadenes del passat has d'aconseguir difuminar-les fins que desapareguin. Si son del passat ja no poden fer-te mal, segur que t'en van fet però ara tan sols has de cridar al raig de Sol perquè desglaci aquest hivern i et deixi gaudir del cant dels ocells. Una abraçada.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de c

c

28 Relats

67 Comentaris

35469 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:




R en Cadena

"L'EmmaThessaM em va encadenar i jo he passat la cadena a kcbodahh, a l'Orawa i a l'estelcaigut. "

(descobreix què és "R en Cadena")