Indomable

Un relat de: Canela fina
La mirava, amb mig somriure, els ulls brillants. Ella tot just despertava, el sol a la cara li va provocar una ganyota, nua sota la calidesa del matí, pell de vellut, s’havia barallat amb els llençols aquella nit, feta un embolic només deixant una natja a la vista i un pit escapolit entre coixins. Va intentar dir-li bon dia amb un fil de veu.
_Ets un tro.
Va ser el seu bon dia.
_Després de la tempesta arriba la calma.
Va respondre-li ella.
_Un tro que em dóna pau. On s’és vist...
Potser és que ho duia tot incorporat, trons, llampecs, pluja d’estiu i l’arc de Sant Martí que fa més bonics els colors, que fa cantar els ocells, olor de terra molla, degoteig de sensacions contraposades, potser si que era així, un còctel.
Però a ell li agradava, la trobava exòticament diferent de qualsevol altra dona que havia conegut a la vida, una raresa exquisida sovint li deia.
Va acaronar-la retirant-li un floc de cabells que li cobria lleugerament la mirada.
_Fa sol però tu tens la pluja dins els ulls.
Ella va somriure mentre obria discretament les cames convidant-lo a amarar-se de la seva tempesta. Li va besar els peus mentre li resseguia les cames, separant-les-hi encara més per arribar al punt just on s’uneixen. Va sospirar, encesa de desig, indomable, va agafar-li el cap per omplir-lo de petons i d’una revolada fer-se’l seu. El sol a l’esquena, amb la pell esborronada, els cabells a la cara, li agafava els pits mentre ella es movia poc a poc damunt seu. La mirava embadalit, era força i delicadesa, foc i un mar en calma, salvatge princesa fora de qualsevol norma.
A mesura que anava accelerant el ritme també ho feien els gemecs, l’atrapava pels malucs mentre ella tenia un orgasme rere l’altre, tot el plaer esmunyint-se per les cuixes. La va fer lliscar sota seu, amb les mans damunt del cap, la va immobilitzar per envestir-la com un bàrbar. Esbufegaven de plaer mentre ella, a cada embranzida s’anava escorrent cap a la punteta del llit, ja amb el cap penjant i esmaperduda, ell va concloure el temporal amb una última ràfega.
Es van mirar sotmesos a la força del cicló que acabava de desgavellar qualsevol ordre, encara amb els cors al galop, presos d’amor.
La precisió d’una abraçada infinita, fusió.
El poder de la natura que conjuga energia i placidesa, el caos ens fa especials.

Comentaris

  • L'ull de la tempesta[Ofensiu]
    Amalasunta | 02-06-2021 | Valoració: 9

    Una bona manera de començar el dia, després de una probable nit intensa, un despertar en calma, serenor, només preludi del contraatac indomable
    Com sempre intens, dolç i plè de desig. Enhorabona

  • Com un tro[Ofensiu]
    Prou bé | 01-06-2021 | Valoració: 10

    Una experiència fantàstica per començar a llegir-te. Sensualitat, passió, amor, admiració, quants sentiments i saben complaure'ls tots! Enhorabona. Amb total cordialitat

  • Sí, ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 22-05-2021 | Valoració: 10

    ... és evident que hi ha moltes maneres de sentir-se. Merci pel petit elogi. M'ha fet il.lusió.
    Pel que fa al teu relat, que comento per segona vegada, admiro moltíssim la subtilesa sublimant que conté de principi a fi. L'eròtica que util.litzes és realment per escalfar-se.

  • Enyorança eròtica[Ofensiu]
    La noia dels llavis vermells | 14-04-2021 | Valoració: 10

    Com estàs Canela? Fa molt temps que no escric i avui he vist el teu missatge al meu perfil en obrir el gmail. Moltes gràcies pel missatge, m'ha fet molta il·lusió. He sentit enyorança en llegir el teu relat i m'ha agradat molt. És sublim, i sento que hauria de reprendre l'escriptura. Una forta abraçada.

  • Molt bo![Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 22-03-2021

    La barreja de la sensualitat amb l'erotisme en un moment romàtic de parella. Tot plegat, fa que sigui un bon relat. Felicitats, m'ha agradat molt.
    Neus

  • brutal[Ofensiu]
    marialluïsa | 20-03-2021


    De zero a mil en dos minuts de lectura, tot energia i amb un llenguatge subtil que mostra més que no pas diu. Excel·lent i romàntic al mateix temps. Enhorabona.

  • M'agrada ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 19-03-2021 | Valoració: 10

    ... molt la teva manera de descriure eròticament el potencial sexual femení.


    Sergi

  • L'esperava[Ofensiu]
    Atlantis | 16-03-2021

    Esperava poder llegir el teu relat perquè sé que es un tema del que acostumes escriure. M’ha agradat molt sobretot perquè l’has vestit de paraules i d’un entorn que l’embolcalla tot .

    Fins els teu proper relat, una abraçada

  • Què et puc dir...[Ofensiu]
    Akeron343 | 16-03-2021 | Valoració: 8

    ... que no t'hagi dit abans?
    M'encanta el teu estil des de sempre, com descrius, com passes de la pausa a l'explosió com qui no vol la cosa...

    Un plaer llegir-te, com sempre.

  • Bona nit Canela fina: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-03-2021

    Quan tingues temps, ja em diràs alguna cosa, sobre l'últim relat meu, naturalment quan pugues.
    Saluts...

  • FUSIÓ TOTAL.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-03-2021 | Valoració: 10


    Des que anava llegint aquest relat tan exquisit, anava profunditzant en tota la seva acció fins acabar en una total fusió.
    Quina meravella d'exitació, Canel Fina.
    Cada vegada em sorprens més.
    Saluts i una abraçada.
    PERLA DE VELLUT

Valoració mitja: 9.57

l´Autor

Foto de perfil de Canela fina

Canela fina

48 Relats

291 Comentaris

58394 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Sempre he tingut la necessitat d'escriure, m'allibera.
Generar emocions en l'altre em fa sentir bé, per egocentrisme possiblement o potser per altruisme, m'agrada que la gent del meu voltant se senti a gust. Ves a saber...
Per cert, penso continuar utilitzant accents diacrítics, em declaro insubmisa a la nova normativa