Gaudir.

Un relat de: David Gómez Simó

Gaudir.

No trobar el moment d'aturar
el procés febril d'escriure.

Somniar.

Una hora cada dia…

Comentaris

  • Renoi !, tot una horeta ... cada dia !!, quina sort. Jo somiu molt, però no escric res !!!!!.
    Has quedat molt .... remiauuu.
    Un Petonet. :-)

  • Només una hora al dia?[Ofensiu]
    brideshead | 28-09-2005

    Caram, noi, doncs moltes felicitats, perquè et surten coses molt xules, tenint en compte que els dediques només una horeta....

    Jo, en canvi, m'hi puc passar hores i hores amb una idea al cap, i mai no acaba de sortir... però, és clar, és ben comprensible, on hi ha talent.... hi ha talent....

    Un petonet. Perdona que ahir se'm va oblidar donar-te les gràcies pel teu últim comentari.... jo crec que sí que te'n recordaràs.... què t'hi jugues? ;-)

    Fins la propera!

  • xaropdetu | 06-09-2005 | Valoració: 7

    curt pero macu, remeno alguna coseta més per aquí. Maca la fotografia ;-)
    petons!

    xarop

  • ROSASP | 04-09-2005

    Quin poema més original, fa conjunt amb la teva fotografia.
    Gaudir d'allò que més ens agradi, sentir que el temps no conta. En aquest cas ens parles de l'escriptura. T'asseguro que jo sento el mateix, és una mena de bogeria, de febre, de delir que allibera tantes emocions que neixen cada dia.
    Però ara no sé si estic més enganxada a escriure, a llegir o a comentar. En fi és igual, quan ho faig no penso en res més i això és una sensació fantàstica.

    Somiar una hora al dia, bonic propòsit, màgia en estat de letàrgia que podem deixar volar lliurement. Un somriure juganer que acarona la nostra ànima.

    Estic apuntada a les dues coses sense intermitències...

    El poema és força breu, però mira per on, a mi
    m'ha dit moltes coses.

    Petons!

l´Autor

Foto de perfil de David Gómez  Simó

David Gómez Simó

98 Relats

494 Comentaris

143489 Lectures

Valoració de l'autor: 9.68

Biografia:
I si us plau, Bloom, estigues atent a aquest detall:
no omplis la casa de mobles i d'altres objectes,
si us plau, guarda espai per a la bellesa,
perquè la bellesa hi càpiga: una escletxa a la dreta
de qui entra, per exemple.
Que les coses belles siguin el teu lloc de vigia;
doncs el món, com qualsevol altra cosa,
només es torna bell quan per la bellesa és mirat.

Un viatge a l'Índia
Gonçalo M. Tavares