FELIÇ ANIVERSARI

Un relat de: josep casanovas olmos


-Què faig jo aquí? -Es preguntava. La Foscor, li va respondre.
-Estàs aquí, perquè les tacetes dels vàters, quan compleixen cinc mil culs, ho celebren empassant-se al primer que s'asseu.
-Renoi! -Va dir. -Suposo que aquest conducte duu a la claveguera?
-Suposes malament -Li va respondre la Incertesa.
-Llavors? A on duu?
-No duu enlloc. Estàs en el centre del món.
-En el centre?
-Si, en el nucli.
-La Terra és una gran bola de merda? -Va preguntar.
-No. Només és una gran bola carregada de vacil·lacions.
-I com se surt?
-No se surt.
-Em quedaré aquí per a sempre?
-Sempre estàs aquí. -Després, va pensar que era un somni.
-No és pas un somni. -Li va dir la Foscor. -No pensis que et despertaràs. Seria un conte molt fàcil.
-Llavors, què faig jo aquí? -Va tornar a preguntar.
-Dubtar. -Va respondre la Incertesa.

Comentaris

  • Surrealista a tope![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 28-02-2009 | Valoració: 10

    Quan hi ha imaginació no hi ha res més a dir. I quan hi ha talent, llavors apaga y vámonos. Ai, si tothom tinguéssim la ment tan oberta com tu! Segurament sabríem apreciar els petits matissos de l' humor i no diríem que de qualsevol cosa se'n fa un relat. Que ho intentin, a veure què els hi surt!

l´Autor

Foto de perfil de josep casanovas olmos

josep casanovas olmos

43 Relats

114 Comentaris

37119 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
He escrit uns quants llibres que han estat publicats a Bubok; una editorial d'Internet a la bast de tothom. Entre ells està "Pescant diàlegs" (Humor), "El Jardí Hermètic" (Ciència ficció), De mis andanzas en la Santa María (Picarescca), una trilogia del personatge Alfredo Bogavante (Investigador privat especialitzat en casos matrimonials), La Cloïssa fòssil (Opera prima), una recopilació de contes "Mucho cuento tienes tú", XL-25 (Ciència ficció d'humor) i La impremta del infern (fantasia-intriga). No puc deixar de nomenar a l'Aurora Marco, que m'ha fet de correctora.