Els Follets i els Lleons

Un relat de: laiaM

***

Els Follets i els lleons









Comentaris

  • Guau![Ofensiu]
    besllum | 21-07-2010 | Valoració: 10

    Quin conte més bonic, laiaM!

    Quin text! Quins dibuixos! I quin papa o mama més espavilat que sap penjar-ho tan bonic a RC!

    Esperem que, durant aquest estiu, trobis una estona per a escriure més relats.

  • Molt bé!! [Ofensiu]
    violetaclara | 14-07-2010 | Valoració: 10

    Hola Laia,

    M'ha agradat molt el conte que has penjat ! Està molt ben escrit i, per suposat, molt ben il·lustrat!

    A més, m'ha fet molta gràcia que el nom de la folleta sigui "Marina". La meva germana es diu així. Quan ens veiem, d'aquí a una estona, li llegiré el teu relat, que segur que li agradarà tant com a mi!! Felicitats!!!


    Violetaclara

  • M'ha agradat molt[Ofensiu]
    uanra | 25-06-2010 | Valoració: 9

    També m'han agradat els dibuixos.

    Arnau

  • Preciós![Ofensiu]
    Nubada | 23-06-2010

    Que bonic, el conte i els dibuixos!
    Endavant, espero que en publiquis més.

  • Benvinguda a RC, laiaM![Ofensiu]
    nuriagau | 22-06-2010 | Valoració: 10

    Celebro que t'hagis decidit a publicar els teus contes a RC i més amb aquesta història i dibuixos tan bonics.

    Tu ets tan valenta com la Marina? Amb qui pensaves quan feies aparèixer el personatge del caçador?

    Enhorabona, un "ocellet" em va explicar que havies guanyat un premi de redacció i de dibuix per Sant Jordi a la teva escola. És aquesta, oi?

    Espero que participis en el llibre de Els contes dels més petits de relatsencatala.com.

    Núria

  • montserrat tafalla rigol | 22-06-2010 | Valoració: 10

    Molt bé Laia !

    encara que no vull valorar els relats, faig una excepció i valoro aquest.

    i els dibuixos molt bons !!!

  • Renoi si se sap espabilar aquesta Marina!![Ofensiu]
    T. Cargol | 22-06-2010

    Felicitats per tocar el piano!

  • gypsy | 21-06-2010 | Valoració: 10

    Dibuixes molt bé, Laia! i la història del teu conte és molt interessant. La Marina és una noia valenta, que no té por i a més es prou espavilada quan s'amaga darrera la roca.

    Benvinguda a RC, esperem que continuïs explicant-nos noves històries tan xules com aquesta. Jo també tinc una Laia que escriu, és la xuxú i no fa massa que també s'ha estrenat a RC. És bo que hi hagi nens i nenes que vulguin escriure i imaginar coses noves a Relats en Català. Ja en sou una bona colla!

    Una abraçada ben forta!

    gypsy

  • M'agradat molt![Ofensiu]
    xuxú | 21-06-2010

    Que ben il·lustrat i que ben escrit aquest conte. M'agradat molt.

    xuxú

  • Hola Laia![Ofensiu]
    Toni Arencón Arias | 21-06-2010 | Valoració: 10

    Un conte preciós i molt ben il.lustrat.

    Benvinguda a Relats en Català! No deixis d'escriure, ni de dibuixar i pintar.

    Toni.

  • Un conte molt bonic![Ofensiu]
    copernic | 21-06-2010


    Una història molt maca i uns dibuixos molt ben fets, amb el lleó i la seva cabellera tan estarrufada.
    Felicitats per aquest conte, Laia!

  • Quin conte tan bonic, Laia!!![Ofensiu]
    brins | 21-06-2010 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt la història que expliques i també m'han encisat els dibuixos amb què la il·lustres. Has utilitzat uns colors tan diàfans i alegres com la lluor dels teus ullets.

    La meva néta gran, l'Ainhoa, té set anyets com tu i també li agrada molt dibuixar i tocar el piano.

    Un petó molt fort, bonica,

    Pilar

Valoració mitja: 9.89

l´Autor

Foto de perfil de laiaM

laiaM

3 Relats

26 Comentaris

6959 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
El meu nom és Laia. Sóc catalana però vaig neixer el 2003 a Yunnan, una bonica província de la Xina, plena de muntanyes i valls . M'agrada llegir, dibuixar, tocar el piano i veure la tele ( sobretot les "Super espies" i les Winx ).