El temps

Un relat de: Sareta_16

El temps...el temps passa ràpid, el que ara estàs vivint en qüestió de milesimes de segons pansa a ser tan solament un instant de l'ahir, el temps s'escorra entre els meus dits com si fos sorra de platja, com si fos aigua d'un riu, com si fos un llampec que va a parar en el mar, com si fos un parpelleig d'ulls, com si fos un raig de sol...

Passen els segons, els minuts, les hores i sense adonar-me la meva infància i amb ella la meva inocència es va perdent donant pas a una nova Sara, una Sara per conèixer, una Sara per descobrir...


Els bons moments passen tan de pressa que aquests records impregnats de felicitat s'escapen fora del nostre abast, s'escapoleixen, a l'igual q el nostre temps...i solament podem recordar-los per a tornar a viure aquests moments tan especials que vas viure i ara et sembla tan llunyà...

Quantes persones estaran pensant en mi? Qui em recorda, o em troba a faltar? A quanta gent li he fet passar bons moments? Qui ha plorat per mi? Qui recorda cada instant q al seu costat vam formar?

Són preguntes que em faig, i que segur es faran les persones que tinc el plaer de conèixer i esto,ar, que estan en el meu cor, sense saber que jo sóc una d aquestes persones que donen resposta a les seves preguntes...

Compartir...quina gran paraula!No parlo de coses materials, parlo de moments, sensacions, sentiments...Saber fer sentir als demés el que sents, és el major do que pot posseir una persona, perquè si no comparteixes tot això, sembla q no ho hagis viscut, si no que és fruit de la teva imaginació...

M'agradaria que existissin rellotges sense agulles que donessin cabuda als moments sublims, on l'espera no existís, ni les presses; on res de lo bo es quedés per fer, ni dir; on el més bell romangués suspès en l'instant etern; on es pogués retrocedir i esborrar l'equivocat i trist...

Comentaris

  • Curiós![Ofensiu]
    Arbequina | 25-07-2006

    Acabo de publicar uns pensaments sobre el temps.
    Però tu no només parles del temps, sinó que jutges la part conceptual del temps... sí, se'n va volant.
    Unes reflexions prou interessants.

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • Parlem de l'infinit...[Ofensiu]
    Sanke85 | 10-04-2005 | Valoració: 10

    Aprofites el temps, entre altres coses, per reflexionar sobre com pensa la gent, qui pensa en tu, qui et troba a faltar, etc, crec que això ho fa tothom (cadascú a la seva manera), però tu, descrius molt bé algunes de les preguntes que ens fem més sobint (si més no jo, vaja).

    El temps on vius tu és preciós, un temps sense agulles als rellotges... quina imatge... que bé s'estaria sense dependre del temps... i quin final... deixes una porta oberta, amb un final infinit com el temps...

    Et seguiré llegint cada moment que tingui un descans, per evadir-me de tot i meditar sobre el que escrius. De debò que ets bona, molt bona.

    Una abraçada i felicitats.

    Fins aviat:
    Sanke85

  • molt macu![Ofensiu]
    Jurdi | 02-04-2005 | Valoració: 10

    Hola!
    m'ha agradat molt el teu relat. Donas molta importància al temps que passa, igual que jo. És el més valuos que hi ha perquè si no l'aprofites quan pots desprès te'n arrepentirás.
    I no hi ha res com aprofitar-lo al màxima.
    Molt bonic!
    I això que dius que no escrius bé, és fals, escrius fantàsticament noia!
    Segueix escrivint!

l´Autor

Foto de perfil de Sareta_16

Sareta_16

28 Relats

145 Comentaris

51951 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Avans de tot només dir que no em considero bona escribint, simplement escric per exterioritzar els meus sentiments i sensacions i així mitjançant aquesta terapia no em destrossen per dins.
Els escrits són el reflex dels meus sentiments...

Aviam que us puc contar de mi, tot i que no sóc bona describint-me...

Sóc una noia de Barcelona i tinc 16 anys, estic estudiant el Batxillerat científic. Un dels meus somnis és ser Biologa.
Les mates són el meu pitjor malson...O_ô

Llegir m'apassiona és un mòn on em puc evadir de la realitat, oblidar-me de tot el que m'envolta i viatjar més enllà dels somnis...

Recomano la ITACA, té molt talent i és una bona amiga, per no dir la millor que he tingut mai!:)

Si em voleu conèixer el meu msn és: sara_romero_88@hotmail.com

--------------------------------------------
Som la cançó que mai s'apaga, som el combat contra l'oblit, som la paraula silenciada, som la revolta d'un sol crit...
I quan la nit ens ve a buscar, som tot un món per estimar, som una història per guanyar, tot un futur per començar...

[[El valor de les coses no resideix en el temps que duren..sino en la intensitat amb la que es produeixen...per això existeixen moments inoblidables, coses inexplicables i persones incomparables]]

>> No em preocupa el que pugui pensar de mi la gent, simplement estan massa capficats pensant en el que pugui estar pensant jo d'ells...