El cor batega

Un relat de: JOSEFINA

No sabia si girar-me a la dreta o a l'esquerra. No sabia a qui abraçar primer. La sorpresa de la retrobada amb aquest o aquell, m'omplia els llabis de somriures. Em feia il.lusió aquell petit regalet que dipositaven a les meves mans.

Ostres! El cor ... volia sortir del pit. Quin batec més fort !!

Els ulls més rodons que mai, més lluents que mai, ho miraven tot i no veient gairebé res.

Quin dia !! el recordaré per sempre més. Per temps que passi, per festes i celebracions que arribin, aquest dia no l'oblidaré pas.

El cor... com batega, quan hi penso.

Vaig anar deixant sobre la cadira tots els paquets i paquetets, alguns amb molta cura perqué no es trenqués el seu contingut.

Tenia calor, tenia fred, tenia esgarrifances... d'emoció.

Algunes cares feia tant de temps que no les veia, que no podia evitar pensar en la darrera vegada que ens haviem trobat i fer comparacions. Aquest es conserva força. l'Altre s'ha envellit. Per aquell altre, el temps sembla que no passi...

Ostres! quin dia tan bonic !!

El batec creix i creix i sembla que em falta l'aire.

No se si es repetirà mai més un dia com aquest. Per si de cas, vaig a gaudir-ne tant com pugui.



Comentaris

  • Emcions que deixan record.[Ofensiu]
    Avet_blau | 26-10-2008 | Valoració: 10

    Ull amb les emocions massa fortes,
    encara que siguin bones,
    deixant marca i record,
    però al cor esvaloten.

    guardem-ho be en el bagul dels records tendres...

    * es ben be que la collita a vegades tarda en madurar i ens envaeix un pessimisme infundat de ben segur que algun dia ompliré el graner.

  • Bé. !Et seguire llegint.[Ofensiu]
    jos monts | 19-10-2008

    M'ha agradat el teu relat melangiós.

    Records... en la ment han quedat, deixant empremta i melangies del passat .
    Com somniadors i sobre tot conscients, que no oblidem, tot recordant el passat, i que és fa present en aquest moment.
    ------
    ------------------------------

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

126278 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).