AVUI, M'AGRADARIA...

Un relat de: JOSEFINA

Avui, m'agradaria escoltar que soc la única, i encara que fos veritat no m'ho creuria.
T'abraçaria amb força.
Intentaria no pensar, però pensaria.
Una punxada al cor em recordaria que tal vegada ahir eres amb l'altra. Ni tan sols ser amb quina d'elles.
Malgrat tot, m'agradaria escoltar aquesta nit que soc la única, mentre em moixes els cabells i em fas un bes.
M'arraparia al desig de no pensar que et comparteixo.
No vull pensar quan m'abraces que em compares, que tal vegada no soc la més bonica. Només soc per tu, una de tantes.
Tu no ho saps, però soc qui més t'estima.
M'agradaria que per una vegada em diguessis que soc la única, tot i que no ... segurament, no m'ho creuria.
Tancant els ulls, intentaria no mostrar tot el que sento. Millor amagar-ho. Millor fingir que res és important, que tant se val.
Perque estimar és donar, sense esperar. Si res no esperes, potser no et desesperes. O si.
M'agradaria sentir-te dir a cau d'orella que soc la única. Sols de pensar-hi ... soc feliç.
I això que no m'ho crec.


Comentaris

  • el centre del desig[Ofensiu]
    Avet_blau | 25-12-2009 | Valoració: 10

    sentir-se el centre del desig,
    no tenir rival, ser unic;
    sentir-ho dir amb la mirada clavada
    en els ulls, es uns somni, una utopia?
    dins un mar de paraules potser buides, falses,
    i malgrat tot, es bonic sentir-ho.

  • Un relat bonic.[Ofensiu]
    jos monts | 20-11-2009

    La paraules son paraules, però n'han que poden ser molt encisadores i donar-te la felicitat, "t'estimo".

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125772 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).