JO ET CREC

Un relat de: JOSEFINA
Baixant els ulls i mirant a terra,no deixes de sentir el calfred que et baixa per l'esquena, ni oblides el moment en que vas perdre la il-lusió. Ni el color vermell de les rajoles on fixes la mirada, fan canviar la imatge del malson. Aquestes mans,que tremolen mentre juguen amb el drap de cuina destenyit, donant fe de la teva angoixa i del neguit.

No et pots seguir enganyant, fingint davant dels altres que tot va bé. És evident pels blaus que amagues que no t'estima, o les seves carícies serien molt més fines. Has d'acceptar que ja no és aquell que et festejava i t'omplia de bonics regals i que no ho tornarà a ser mai.

No el disculpis i no et culpis, que no és pas culpa teva.

Alça el cap i mira'm.

Obre la finestra i respira. Deixa entrar l'aire fresc que renovi l'ambient d'aquest espai greixòs.

No et mereixes aquest infern, de cap manera criatura.

Dona'm la ma i anem justes a denunciar aquest malparit, que jo et faré costat.

Vull que tornis a ser aquella noieta que reia a totes hores, a qui brillaven el ulls i vessaven il-lusions, vull que tornis de mort a vida i que deixis pel passat els plors i els cops.

Comença una nova primavera i no et deixis enganyar pel llop amb pell de xai, que treurà les urpes quan menys t'ho pensis i et tornarà a fer mal.

Mira'm ... JO ET CREC !!

Comentaris

  • INTENS[Ofensiu]
    rober | 14-09-2019 | Valoració: 9

    T'has posat a la pell de qui pateix, felicitats i gràcies per aquest relat.

  • Hipòcrita.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 13-09-2019 | Valoració: 10

    Vaja...! M'ha impressionat aquest relat, tan sincer i tan directe, on el protagonista és l'hipòcrita, doncs és el que ha portat a declive a aqueixa persona que l'està enganyant.
    Realment molt bo i amb una prosa poètica, has descrit molt bé, tota l'acció d'una persona que està enganyant ....
    M'ha agradat molt, Josefina.
    Una salutació...
    Perla de vellut

    Si vols llegir-me algun relat, t'invite... gràcies...

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125281 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).