MOLT HE ESTIMAT ...

Un relat de: JOSEFINA

Molt he estimat i molt estimo encara. Molt he estimat a pares, germans, fills, amics, companys ...
Molt estimo encara i molt estimaré... suposo.
Tinc el cor ple d'amors passats, que m'omplen d'enyorança.
Tinc el present ple d'amor, però estimo amb certa recança.
Molt he estimat i molt estimo encara, molt estimaré ... són coses que passen.
Tinc recelós el cor, neguit a l'ànima, por dels sentiments que no poden evitar-se.
Estimo, he estimat i estimaré molt més encara. No és pot pas evitar.
El cor batega fort, quan se m'atança , quan seu al meu costat o quan em parla. El cor batega fort quan sento l'abraçada i quan em mira als ulls, o quan em besa la galta.
Estimo i estimaré, no hi ha cap dubte, com estimava en el passat, o més i tot encara.
Estimo profundament i res demano a canvi, no hi poso condicions, estimo i prou.
Molt he estimat, fins a esgotar-me, però passat el temps m'he refet i sóc capaç d'estimar a un altre.
Estimo des de la bogeria de la relació imperfecta, des de la il.lusió de l'adolescent, des de l'emoció del primer amor... senzillament estimo.


Comentaris

  • l'enhorabona pel relat![Ofensiu]
    maricel | 05-11-2009

    crec que amb una frase has sabut resumir gran part del que consisteix la nostra vida "estimo, he estimat i estimaré molt més encara."

  • no es pot deixar d' estimar[Ofensiu]
    Avet_blau | 05-11-2009 | Valoració: 10

    deixar d'estimar ,
    seria deixar de viure.
    No es pot viure sense un desig d' estimar,
    a persones, animals, llocs...
    es el que fa bategar el cor,
    i per tant es innat a la vida.

  • jos monts | 21-10-2009

    La estimació i l'amor no es pot perdé mai.
    Qui al perd és per de vista a si mateix.

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125288 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).