He tornat

Un relat de: JOSEFINA

Després de molts dies de no escriure ... he tornat.
Amb un xic de mandra, una mica de vergonya, un gran desig de tornar-hi, un pel de por, i les mans emocionades, he tornat a teclejar per fer un petit escrit.
No ha passat res d'especial que m'hagi impedit fer-ho durant aquest temps passat, però estava desaminada i no tenia ganes d'escriure des la tristesa, la decepció, el desengany ...
Avui he pensat que ja era hora de tornar-hi.
No és que estigui gaire millor, perquè res ha canviat i res canviarà a partir d'ara, però potser m'hi vaig acostumant.
És la sensació estranya de viure dins un espai màgic que ahir era màgic per be i ara és màgic per ... mal? No, tampoc és això, però vaig creurem capaç de saltar per damunt de la realitat per viure un somni, i no és possible. Al menys, no és possible del tot.
Malgrat tot seguiré lluitant pel somni.
Per començar, torno a ser aquí, torno a escriure, torno amb la intenció de tornar a fer-ho amb regularitat.
Ningú m'ha trobat a faltar suposo, però per si de cas algú ho ha fet m'excuso per no haver avisat que em prenia vacances.
Tothom és al mateix lloc?
Estic contenta de retrobar-vos.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125278 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).