Des-pits

Un relat de: Leela

Tinc uns pits
grans i ferms,
voluptuosos.
De jove,
amagats sota jerseis,
de gran,
deleitosos.

Ell, em diu
que són suaus
mentre afona els dits
amb plaer.
Estira les mans
tot el què pot,
mai arriba a abastar-los tots.

Quan dormo
boca terrosa, s'escampen,
dolguts pels costats.
I si corro
pels carrers
salten esperitats,
farts d'aquells sotracs.

Ulls masculins,
molt oberts
he vist al meu voltant.
Ma germana, que els té rotunds
adolescents i juganers
en demana uns com els meus
per nadal.

Comentaris

  • Molt bé![Ofensiu]
    El follet de la son | 08-10-2006 | Valoració: 10

    I com a molts i moltes d'altres, m'has donat una idea! Seré conseqüent amb l'Adolfo Domínguez i no seré original, ans "només es creu original qui no té memòria"

    Qu complicat és ser un home modern...

  • Guanyadora CAS-Llibre[Ofensiu]
    Llibre | 17-10-2005

    Hehehehehe.... Ei, Leela: m'has fet riure amb ganes.

    Ben trobat, aquest poema. Fresc, àgil, divertit... i alhora, per què no? Crític i amb denúncia (hehehe... ara m'he passat!).

    Dona, sí: si tinguéssim la intenció de buscar-li significats ben profunds, et ben asseguro que en trobaríem.

    Una crítica a un sistema masclista de classificacions de bellesa.

    Una crítica a la necessitat de ser allò que els altres volen que siguis, i que et porta al rebuig de la pròpia persona i del propi cos.

    Una crítica a uns cànons de bellesa no només marcats pels homes, sinó també per les modes.

    Buf! Deixem-ho en: m'ho he passat molt bé, llegint aquest poema. Fres, àgil i divertit.

    Ciao!

    Una abraçada,

    LLIBRE

  • La meva versio[Ofensiu]
    boigboig | 11-10-2005 | Valoració: 10

    Té uns pits
    petits i durs,
    indecorosos.
    De jove,
    apretats sota la samarreta,
    de gran,
    impetuosos.

    Jo li dic
    que són perfectes
    mentre els encabeixo
    dins la mà
    amb plaer.
    Obro la boca
    quan els beso
    per poder abarcar
    des del cim fins l'arrel.

    Quan dorm
    panxa enlaire,
    es drecen ferms,
    apuntant al sostre.
    I si corre
    pels carrers
    tallen l'aire esvalotats,
    buscant noves
    aventures.

    Els meus ulls s'esveren
    quan es despulla
    a contrallum
    o davant del mirall.
    Jo, que sempre he buscat
    una nova joguina cada any
    li he demanat els seus pits
    per l'aniversari d'enguany!

  • ja,ja,ja[Ofensiu]
    foster | 09-10-2005

    m'has posat davant els ulls el que és la gran debilitat de la majoria dels homes: dos pits enormes, inabastables, ja,ja (i la meva debilitat i bojeria).
    Ben descrit, els salts en córrer, bocaterrosa... detalls suggerents i clars alhora.
    "Dues poderoses raons" que suposen una gran ventatja sense dubte en el món del desig. Pobra germaneta! Digues-li, però, que crec que hi ha homes que saben apreciar i es moren per dos pitets adolescents a penes un botó rosat.
    I hi ha, també, com jo, a qui li agraden de totes maneres (je,je)

    foster

  • Ostres...[Ofensiu]
    ROSASP | 01-10-2005

    reflectir uns pits generosos saltant, dormint, escampant-se amb aquesta alegria és fresc, suggerent i molt divertit.
    I és que gairebé ningú està content amb el que té i especialment els pits són una gran obsessió per les dones ( i per homes també en la part que els hi "toca").
    Imagino la cara de la germana quan veu cap a on van dirigides totes les mirades.
    Tot té les seves avantatges i desventatges.
    Una samarreta arrapada queda molt més millor amb un pit eixerit i poc voluminós. També hem de tenir en consideració el pes de la llei de la gravetat que no perdona. Però en fi, cadascuna de nosaltres hauríem de saber-nos trobar bonic allò que tenim, sense Des-pits ni complexes.
    Un poema refrescant i juganer sobre un tema que sempre ha preocupat més del que sembla...

    Una abraçada molt gran!



  • que bo![Ofensiu]
    AnNna | 01-10-2005 | Valoració: 10

    buah, m'hi sento identificada.... però no en tu, si no en ta germana! quina merda... uns tant i altres tan poc... sempre n'he volgut més...

    petons!

    AnNna

  • instants | 30-09-2005

    ostres!!!! un relat juganer i divertit, amb ritme i la temàtica m'encanta jajajaja ;).

    Res un bon relat, m'ha agradat , felicitats!

    Pau (content d'haver-te descobert...)

  • ja, ja, ja...!!![Ofensiu]
    Capdelin | 29-09-2005 | Valoració: 10

    ara sí que has tret tot l'humor que circula per la teva sang i has creat una ODA als pits ben visibles...
    amb ingredients que tu domines perfectament: originalitat, humor, ironia i una mica de pebre picantó i BUM! ja tenim el plat cuinat i ben servit.
    ets una artista guapíssima!!!!
    em fas gaudir com un nen amb... el que sigui.
    ptons i una abraçada com els dos pits en qüestió!

  • La teva poesia és fresca[Ofensiu]
    boigboig | 18-09-2005 | Valoració: 9

    i rejoveneix... omple d'una manera estranya.
    M'agrada una poesia dedicada als teus pits. Preciós. De fet m'has donat una idea i tot....

    Sí, la teva poesia és fresca com un raig de cava un dilluns a la nit. Una frescor extraordianria i ... quotidiana.

    BOIG

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de Leela

Leela

81 Relats

639 Comentaris

125328 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:

Totes les persones grans van ser nens (encara que poques d'elles ho recorden)

El petit príncep. A. de Saint Exupéry



********
El meu e-mail:
leela.arc@gmail.com

********

Foto: Leela
(Futurama, de Matt Groening)