Converses al quadrat

Un relat de: perunforat

Miquel-Arnau

-No em posis en un compromís Miquel. T'he dit que t'ho explicava a canvi de que no diguessis res. La paraula és la paraula. I si no, no et tornaré a explicar mai més res.
-Òstia, però no entens que vulgui parlar-ne? No entens que em dol a l'ànima que, un tema tan íntim, hagi sortit de la parella per anar d'angle a angle, com si fos una espècie de triangle morbós. Em fot de mala llet. Òstia...Encara m'encabrito més quan hi penso!Però què és el que no li agrada? Però...des d'el principi? Uà, la meva dignitat...Crec que m'he quedat tocat per sempre més... No se m'aixecarà ni una engruneta. Hauré d'estar immillorable. Jo no puc amb la pressió. Ara no penso dir res, a veure si té ous per dir-m'ho.

Arnau-Sílvia

-Si sapiguessis el que jo sé....
-Ja comences amb les teves xafarderies? I no et facis la interessant per allargar una història que m'explicaràs igualment. Resumeix, amor, resumeix. I de cara al gra, sino no arribarem al dinar, i ja saps que a casa dels meus pares la puntualitat és sagrada, i tema de discussió.
-Doncs resulta...Bé de fet tot va començar l'altre dia, abans de quedar amb la Ru...
-Sílvia, carinyo, resumeix amor, resumeix...
(s'enfada, posa morros i se'n va cap a la cuina, tot dient a lo "bagini"..).
-Sempre estem igual, òstia, és la meva manera de parlar! De veritat se'm passen les ganes. Resumir...Vols que resumeixi? Una frase i et perdràs el suc, tu mateix: la Rut està insatisfeta.
-Què? Què dius que no et sento? Vine, dona...
-Doncs això...(anant cap al menjador amb l'escombra a les mans).
-Això... què?
-Resumint, i que sàpigues que no et donaré cap detall, per "resumir": Que la Rut està insatisfeta!

Rut-Sílvia

-Ja no puc més "sil"..
-Què passa? Ai, nena... M'has deixat "l'ai" al cor amb tan misteri. Vols dir que és tan gros? Jo sí que tinc problemes, si tot et va rodat a tu, punyetera...
-Escolta "sil" per una vegada podem deixar de parlar del teu melic i parlar una miqueta del meu; si més no, te'l presento perquè encara no té el gust d'haver parlat mai amb tu.
(utilitzant un to sarcàstic que no agrada un pèl a la seva amiga)
-Mira, t'assembles a l'Arnau. Collons! Si no us agrada parlar, és el meu problema?
-Fixa't bé. Ja tornem a parlar de tu.
-Vinga va al gra, que ja n'estic tipa de tants mocs. No penso obrir la boca. Avui el teu melic que parli tan com vulgui.
-Va...Doncs que el Miquel i jo. Bé...que...jo...bé, sóc més jo que ell. (deambulant ente infinits punts suspensius...).
-Al gra, melic, al gra!!!!
-Doncs que no me "pone". Ja portem mig any sortint junts...Ja sé, ja sé...El tamany no importa, bé, això diuent, però jo crec que sí que influeix, a mi m'afecta, collons!
-Òstia, quina putada...
-Doncs sí. Creus que li he de dir alguna cosa o em busco la vida?
-Què vols dir "em busco la vida"?
-Mira tots sabem com són els homes. Si li dic que no m'agrada el tema sexual amb ell, s'enfonsa, t'ho dic, s'enfonsa, no m'ho perdona i s'ha acabat la història. Prefereixo fer veure que sí, i punto. Ja saps que conservo una agenda de "ligues". La tinc poc actualitzada però en sé d'algun que estaria disposat a ser home d'una sola nit. Opto per aquesta solució.(suspira)Que bé m'ha anat parlar amb tu, quin descans... I tu què tal?

Rut-Miquel

-uau...ffff....mare meva...
-ja veus....
(es desenganxen l'un de l'altre, suats, extenuats...)
-Òstia Miquel...cada dia m'ho fas millor....

Comentaris

  • L'espiral...[Ofensiu]
    Bonhomia | 02-11-2007 | Valoració: 9

    ...del sexe social... no és indispensable ni necessari, però és allà, quasi a dalt de tot de la piràmide de jocs socials, que poden fer molt de mal amb sang calenta. S'ha de tenir sang freda.

  • Arbequina | 29-10-2007

    M'ha agradat moltíssim aquest relat. Té una estructura atractiva i molt efectiva, està escrit de manera senzilla i realista, tractant bé lo col·loquial, a més de ser simpàtic, amè, interessant.

    Un molt bon relat, de debò. M'ha agradat molt llegir-lo.

    Arbequina.

  • Sinuosos camins[Ofensiu]
    franz appa | 29-10-2007

    Crec que el diàleg directe està sobrevalorat. No se m'havia acudit, però, que l'indirecte, fins i tot recargolat, fos efectiu.

    Els camins dels homes són inescrutables, certament.

    Una salutació,

    franz

l´Autor

Foto de perfil de perunforat

perunforat

93 Relats

284 Comentaris

94928 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Jo sóc així com sóc com el títol de Jaques Prévert

Sóc remolc de l'era
cendres calcàries de sabors
engrunes de silencis
i penyora de colors

Sóc herba mullada
d'olor de llocs
fiblar de pells
i l'enyor d'uns pocs

Sóc aire comestible
pintant oxigen amb els dits
mans d'argila humida
de sols, dies, llunes i nits

Sóc cargol treu-banya
un patufet a la panxa del bou
caputxeta entremaliada
i un calamar a dins d'un pou

Sóc un llibre a mig escriure
amb llapis de carbó
tint de blanc sobre fons negre
lletra de pal i cançó

Sóc pedra de tartera
marca d'aigua de paper
muntanyes de somriures
sota al vol d'un esparver

Sóc el que sóc
No sóc res més

D'amunt i avall
De més i menys

De poc o molt
De tot o res

http://correctellegiblebarat.blogspot.com/