AQUELL DIA ESTIUENC

Un relat de: PERLA DE VELLUT

AQUELL DIA ESTIUENC


Va sonar el despertador amb un xiulit dòcil i allargat que fou traient la seua consciència des de l’inescrutable món dels somnis a la realitat quotidiana de cada despertar. Va sentir que el seu cos nu estava humit i pràcticament aglutinat al lleuger llençol que la cobria.
Amb moviments compassats es va alliberar d’aquelles subjeccions mentre vivificant-se els muscles que anaven revelant la seua impecable figura de dona. Va evidenciar que el rellotge acabava d’advertir-li que eren ja les sis i mitja. Semblava prompte i, tanmateix, el sol matutí manifestava l’eficàcia acostumada de l’època!
Va concloure d’agregar-se mentre estesà la seua mà per a posar en marxa el mecanisme que feia relliscar per l’habitació les notes musicals que l’acostumada emissora li oferia. En posar-se en peus, la brillantor de l’astre rei es va posar en la seua llarga i lleonada cabellera, un dels quals flocs queien sobre el seu pit lluent i submís, cenyint-lo acariciador. En aquell contrallum, la silueta del seu cos, podria ser el capritx de qualsevol artista sempre anhelada de preciositat i delicadesa.
Amb una parsimònia que semblava delectar els seus propis passos es va introduir en la dutxa i deixà que durant uns segons la tebiesa de l’aigua tornejara per la seua pell fins a introduir-se en cadascú dels seus porus. Finalment i mercé a aquest ritual, fou sentint en la seua ment es desempallegava per complet i que una vegada més hauria d’afanyar-se per a aplegar a temps al seu despatx; el tràfic com cada matí resultaria tediós.
La brusa de seda pallosa amb la seua ampla falda i sabates de tacó a to, plasmaren amb ella una unitat única quasi subtil, fresca i tàctil.
Va eixir amb estretor del seu apartament, i tot just hi havia tancat la porta quan un soroll extravagant li va fer girar el cap. Cridà en observar que dos insòlits ocells aletejaven sense control com volent aferrar-se a alguna cosa. Intentà obrir novament presa d’un nerviosisme mal subjugat, quan va albirar amb horror que aquells dos exemplars em prenien amb picat fins a ella. En un acte instintiu quasi instantani s’impulsà fins a la porta de l’ascensor que finalitzava de retenir-se.
Aquesta es va obrir imprevistament i un braç fort la va retenir fins a l’interior darrere de si.
Estava tan confusa i anguniejada per semblant succés, que el seu cos tremolava i suava de manera indisciplinada. Prompte va concebre que era entranyada delicadament aconseguint amb allò calmar a poc a poc l’estat d’incertesa que s’havia apoderat d’ella.
A la fi va alçar els ulls i aguditzà els sentits amb certa sorpresa que el seu oportú salvador no era un altre que el veí de color que vivia en el pis immediat superior al seu. S’havia trobat amb ell en diferents ocasions, intercanviant tan sols els amables i quotidians saluts de rigor. Tanmateix, en aquell moment el tenia tan prop que podia captar el ritme precipitat del seu pols, a la vegada que la seua forta naturalesa atlètica d’indubtable atractiu.
Novament, la fogositat va sacsejar tot el seu interior, malgrat aquesta vegada no de terror. No podia explicar allò, però indubtablement desitjava que aquell ascensor no es posés en moviment.
Les mirades que s’entrellaçaren foren el millor interlocutor d’un diàleg fluid i eloqüent. Bloquejaren la baixada entre dos pisos mentre amb una respiració entretallada se n’anaven dissolvent entre besos i abraçades que ofuscaven i anul·laven les seues voluntats.
L’afalagà lentament des dels cabells fins als fins turmells que remataven la baula de la seua figura, delectant les seues mans en les zones més erògenes que es convulsaven al pas d’un fregadís tan afable i sensual. Quan es redreçà, li va abraçar amb una força tal que podrien haver quedat modelats sense remissió. Percebien els seus cossos de forma que les peces que els cobrien solament servien de lleuger complement sense importància.
Malgrat això, va decidir separar-la per a continuar amb el ritu sagrat de l’amor. Els botons de la brusa foren cedint fluidament per a mostrar l’encant recollit en el seu interior.
Va començar a besar-li els pits amb plaent passió, mentre ella coquetejava aquells negres i arrissats cabells. Sense tardar, el tronc ombriu potent del baró fou refugi de l’altre cos nu i fimbrant s’agafava a la seua cintura tractant de consumar en tal dissolució tot l’èxtasi volcànic que agitava els seus sentits, embolcant-los en un fulgor especial que abraçaven tots els colors de l’embruix. Quan aquell volcà en erupció va entrar en el seu últim grau, va foragitar tota la lava que guardava en el seu interior arribant fins a les mateixes essències de la terra, que el van rebre complagudes.
Cada gota de suor esbossava en els seus cossos sinuosos i insinuants solcs com a ornaments d’un ric teixit oriental.
Semi vestits, desbloquejaren l’ascensor per a portar-lo al seu punt d’origen. Empentaren la porta amb cautela observant amb alegria que la inicial amenaça alada hi havia desaparegut; tal volta per la claraboia de l’àtic que continuava oberta.
Ella va allargar la seua mà que ell va acceptar complagut. Amb ferm decisió girà la clau que exhibia l’apartament clar i assolellat en tota la seua esplendor matutí. Abans d’introduir-se, la va retenir un instant; la va sorprendre en els seus braços i finalment va travessar l’entrada tancant darrere de si.
No tardà a sonar de nou la música distingida de la seua emissora favorita, mentre la temperatura continuava pujant en aquell calorós dia estiuenc.



Comentaris

  • La Passió Valenciana [Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 07-06-2023 | Valoració: 10

    Sorprès. Com altres lectors que t’identificaven com usuari de termes mel·liflus, i no pas de situacions escatològiques.
    En el meu cas, sorprès agradablement.
    Felicitats.

  • Bona prosa[Ofensiu]
    Joan Colom | 29-05-2023

    Renoi, quan et fiques a escriure en prosa no t’estàs de res! Quant a la forma, es nota que el teu vessant poètic és el que t’afirma: per barroquisme, que no quedi!

  • Records [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 15-05-2023 | Valoració: 10

    Bona referència a aquell estiu especial. Relat amb molta sensibilitat. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat sobre la Tolerància.
    Salutacions cordials,

  • És un home de molts recursos. Bé. [Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 26-04-2023 | Valoració: 10

    M'ha sorprès, agradablement aquesta publicació.

    Entenc que no posis fotografies, potser acabaríem tots a la presó, oi?:

    Felicitats !!!

  • Precios[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 25-04-2023 | Valoració: 10

    Com sempre m’ agraden els teus escrits, perdona si he passat un temps sense dir res. Estava una mica fecendidafa fe la meva escriptura pensava que no en sabia prou i quasi ho volia deixar, però no puc es superior a mi tinc d’ escriure altra volta . Ens llegim

  • Joan G. Pons | 25-04-2023 | Valoració: 10

    Excelent Relat, sensible i suggeridor. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Salutacions cordials,

  • Agraïment[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 24-04-2023

    Moltes gràcies pel teu bonic comentari al meu relat de Sant Jordi.

    Salutacions.

    Rosa.

  • ESTIU [Ofensiu]
    Joan G. Pons | 19-04-2023 | Valoració: 10

    Tornat a llegir. Molt bones sensacions. Molt descriptiu.
    Agraeixo el comentari als dos Relats.
    Salutacions cordials.

  • Estiu[Ofensiu]
    Prou bé | 17-04-2023

    Hola, sé m'ha la passat per alt. Últimament no entro tant. Enfeinada.
    Ja t'han dit tantes coses que poc puc afegir, però aquesta vena sensual i en prosa m'ha agradat. Tens un llenguatge que és... El teu! No el canviessis pas. Altra cosa és po!ir alguna coseta que t'han fet notar.
    Bon vespre.
    Amb total cordialitat

  • Una abraçada, Perla[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 17-04-2023

    Hola, Perla
    Com va tot?
    Primer de tot, disculpa'm per no haver-te contestat abans. Però com ja has pogut comprovar aquest any no tinc tot els temps que voldria per passejar-me i gaudir dels relats de la pàgina. Tot em va bé, només és que aquest any, és un any de molts canvis: feina, pis etc., per tant, quan el temps m'ho permeti tornaré a gaudir dels teus relats, però sobretot de la teva poesia.
    Cuida't molt, i ens escrivim aviat,
    Neus Marin Cupull

  • Agraïment[Ofensiu]
    Nua Dedins | 15-04-2023

    Bona tarda Perla de vellut!

    En primer lloc gràcies pels comentaris i la lectura atenta del relat de la setmana passada.
    Molt bé aquell dia estiuenc! Ben descrit i molt ben detallat, punt a punt i pell a pell! Endavant amb nous relats i noves lectures!!!

  • Molt bonic el relat[Ofensiu]
    Noia Targarina | 13-04-2023 | Valoració: 10

    Bona vesprada perla de vellut,

    Gràcies pels teus comentaris.
    M’agradat molt el teu relat.
    M’agradarà continua llegint-te!
    Una abraçada

    Noia Targarina

  • Molt intens[Ofensiu]
    helenabonals | 13-04-2023 | Valoració: 9


    PERLA DE VELLUT,
    Com la poesia eròtica, té molt de mèrit de fer un relat com el teu. I m'agrada que sigui amb un home de color. Però la protagonista ni se'n recorda que ha d'anar a treballar!

  • SENSIBLE[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 13-04-2023 | Valoració: 10

    Torno a fer comentari, sensible, amb referència al Relat, molt ben explicat, sobre el ritual de la dutxa.
    Gairebé he notat en la meva pell, el contacte relaxant de l'aigua temlpladeta.
    Enhorabona. Fácil connexió.

  • RITUAL[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 12-04-2023 | Valoració: 10

    Molt bon Relat, PERLA DE VELLUT. He anat assaborint, els diversos moments moments. Enhorabona.
    Agraeixo el teu comentari al meu Relat.
    Molt cordialment,

  • Ai, els dies d'estiu![Ofensiu]
    Montseblanc | 11-04-2023

    Un relat ple d'escalfor, sensualitat i ganes de viure.

  • un dia ben calorós[Ofensiu]
    Atlantis | 10-04-2023


    Ben pensat el sensual relat que ens presentes, Perla. Malgrat que estic bastant d’acord amb el Nil, que s’hauria d’alleugerir d’adjectius i detalls, per fer-l’ho més àgil de llegir.
    Un dia d’estiu ben calorós!!!


  • Un relat [Ofensiu]
    joandemataro | 10-04-2023

    molt descriptiu i sensual. El desig, l'instint i el gaudi... Et felicito.
    Perdona que no et vaig comentar el relat, sí que l'havia llegit però la meva intenció principal era agraïr els comentaris rebuts. No estic en un bon moment...
    Salutacions
    Joan

  • Gràcies , Rafael[Ofensiu]
    joandemataro | 09-04-2023

    per llegir i comentar el meu poema. Et recordo de quan fa anys corria per relats...
    Una abraçada i no deixis mai d'escriure,
    Joan

  • Ostres.... Un relat Relat heee[Ofensiu]
    Miquel Seguí Cases | 09-04-2023 | Valoració: 10

    No no esperava a aquest relat, acostumat a lletgir poesía!

    Molt interessant, m 'ha agradat molt! Tot una Sorpresa perla de vellut!

    A veure si n'escrius algún altre!

    Att: Miquel Seguí

  • Black Power[Ofensiu]

    Acostumats com ens tens a la poesía..., llegint un relat en prosa se'n fa força estrany. Sé que no és el primer i per això que d'ençà del darrer que vas escriure has millorat moltíssim!, tot i que encara et manca la tècnica de sintetitzar i alhora fer un bon ús de la sinonímia. Per exemple, tu dius: "se introduïr a la dutxa", no hauria quedat millor dir "entra a la dutxa" o a tot estirar "es ficà a la dutxa". Després "un home de color" ? Jo hagués dit un negre o home de raça negra. Dir de color és com que ésser negre fos una cosa dolenta. Jo també sóc de color: blanc o rosa. Els negres estan orgullosos de ser negres... Et sona alguna cosa el moviment americà: Black Power? Per la resta et diré que és un relat que m'ha agradat, entretingut i sorprès per com ets de versàtil alhora de crear històries de caire amorós i eròtic. Enhorabona.

  • Allò que puja i baixa[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 08-04-2023 | Valoració: 10

    Ha sigut una gran sorpresa llegir aquest relat eròtic, escrit amb intensitat. Tens una prosa molt descriptiva i molt sensual alhora. Que passis uns bons dies de setmana Santa! Una abraçada.
    Aleix

  • M'agrada molt!! El trobo molt ben escrit!![Ofensiu]
    histories_medievals | 07-04-2023 | Valoració: 10

    Hola Perla de Vellut. Sóc Unicorn Blanc.

    Què tal estàs?

    He llegit amb molt de gust el teu excel·lent article (no faig cap broma). M'ha agradat com expliques a la teva manera les aventures d'aquesta noia (potser ho haguessis hagut de posar en narrador protagonista, potser) i els seus petons fugaços (o potser seran més que fugaços) amb l'home de raça negra (un home que, color de pell apart, no és molt diferent de nosaltres, que va).

    El relat l'he trobat escrit d'una manera molt fluida i de manera que sap (en el meu cas, i aposto que també en altres casos, sí) atrapar al lector. Jo m'ho he passat molt bé. Et recomano que intentis, de manera exacta o similar, fer més contes com aquest (no he dit que tots els teus relats hagin de ser com aquest, no).

    Bé, ens veurem, Perla de Vellut!!!

  • Agraïment[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-04-2023

    Molt agraïda pels teus comentaris i bona setmana Santa!!

  • Sensualitat...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-04-2023 | Valoració: 10

    desbordant en aquest ascensor. Dos cosos bells units pel desig i la seducció. Un relat molt ben redactat amb tota mena de detalls que l'he gaudit molt.

    Molt bé PERLA DE VELLUT

    Cordialment.

    Rosa.

  • Bon dia[Ofensiu]
    aleshores | 05-04-2023

    Ascensor afrodisíac, es diria.

Valoració mitja: 9.93