Ànsia

Un relat de: Hecate33
Besa-la lent, amb el teus llavis molls de saliva.
Mossega-la suaument la barbeta i la galta.
Llisca lleuger la punta de la llengua pel coll
fins aturar-te juganer sota la seva orella.
Sigues ara agosarat i deixa-li un xuclet al clatell.
Ella perdonarà ràpid el breu dolor si es seguit
d’intens plaer.

No permetis llavors que les seves mans s’interposin
Entre el teu rostre i el seu.
Xucla-li un per un els dits: Gros, índex, mig i anular.
Deixa’t el menut uns instants ben endins de la boca.
Tasta’l, te regust de sal.
Obliga al seu palmell a pressionar-te els pits
Acarona’ls primer i després fes força.

Somriu mirant-la.
Demana-li que et faci seva, que s’ajegui tota nua
al teu damunt. Promet que et quedaràs passiu
faci el que et faci. Com mai fins ara has estat.
Trencant totes les regles.
La vida és curta. Tu t’ho perds.
La seva ànsia te un punt molt salvatge.

Comentaris

  • Enhorabona ![Ofensiu]

    Benvolgut/uda relataire:

    Enhorabona! El teu poema ha estat seleccionat, pel jurat d'autors i autores del Concurs ARC de Poesia Eròtica «Traços de desig», per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que ens facis arribar, al més aviat possible, l'autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic, a l'adreça (concursos.arc@gmail.com), el text que adjuntem al final d'aquest comentari amb l'assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    - - - - - - - - - -

    AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ TRAÇOS DE DESIG

    En/na .........................................................................................................
    amb DNI. número ......................................................................................
    data de naixement ........................................................
    i nick relataire ............................................................................................
    AUTORITZO a l'Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el POEMA ...................................................................................................
    del qual en sóc autor/a, en el recull "Traços de desig".

    En el llibre vull constar amb el nom d'autor/a: .............................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l'ARC.

    Data .......................................

    - - - - - - - - - -

    Important: Us recordem que aquesta convocatòria és oberta únicament a persones sòcies de l'ARC.

    Per associar-vos a l'ARC, cal descarregar i emplenar aquest document: Formulari d'inscripció. Una vegada complimentat, cal fer l'ingrés en el compte i enviar-lo juntament per correu postal a l'adreça de l'Associació de Relataires, (Carrer Terra Alta, 11 - 08338 - Premià de Dalt) o bé escanejar-ho tot i enviar-ho per correu electrònic a l'adreça de l'Associació: A/e: associacio.relataires@gmail.com