Horari nocturn

Un relat de: Hecate33
Sóc dentista de professió. La meva tasca habitual són pares que volen un ortodòncia o vells amb problemes amb la dentadura postissa.
Com tot metge també tinc un telèfon per urgències. Els mals de queixal no en saben de festius ni caps de setmana.

Va ser en una d'aquestes trucades a mitjanit, on vaig retrobar el gust per la meva professió.
- Doctor Bernat?
- Sí... a l'aparell.
- Un amic s'ha trencat una dent...
- No es preocupi, senyora. Segur que no és res greu. Vagin ràpidament cap a la clínica que jo arribo enseguida.
Cinc joves m'esperaven. Rarets, tribus urbanes i no em van fer gaire gràcia.
- Qui és el ferit?
Un jove pàl·lid, amb el mocador a la galta, es va avançar.
- Acompanyi'm.
Sols a la clínica, el jove va treure's el mocador de la boca i em va ensenyar un parell d'ullals descomunals, un d'ells efectivament trencat.
Astorat, vaig donar un pas enrere, però ell ràpidament em va subjectar pel braç i va confirmar totes les meves pors:
- Sí, els vampirs existim, però avui el que necessito és un dentista.
Suposo que quedar content amb el meu treball d'odontologia i va fer córrer la veu; perquè tant sovintejaven les trucades a mitjanit que vaig haver d'establir un horari nocturn i contractar una infermera per les nits de lluna plena.

Comentaris

  • Molt divertit i imaginatiu :)[Ofensiu]
    Retorn Blau | 07-05-2018 | Valoració: 10

    Hola Hecate33:
    He passat una bona estona amb el teu relat... Només una pega... Massa curt... M'ha vingut set de més... Jeje... Continuarà?

    Xavi

  • Xapeaux![Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 06-05-2018 | Valoració: 10

    No havia tingut el gust de conèixe't abans i tampoc he volgut indagar en els teus anteriors relats, per tal de no fer-me una idea preconcebuda del teu estil i així evitar sentir-me condicionat alhora de comentar el teu relat Horari Nocturn. Només et diré, categòricament, xapeaux! Sí, és una història que engresca al començ, captiva a l'endemig i et deixa sorprés en llegir-ne les darreres línies. I encara afegiria, que el seu final, amb la implantació d'un orari nocturn, deixa la porta oberta per a escriure noves històries. Jo, crec, que aquest magnific relat teu, és no solament d'antuvi novel·lesc, ans també cinematogràfic tot ell. Enhorabona Hecate33, Nil.

  • Preferència[Ofensiu]
    SrGarcia | 06-05-2018

    Un relat molt bo. Posats a triar no sabria dir si prefereixo un vampir o un dentista.