Angelina

Un relat de: gypsy

Sempre duia trenes i mostrava un somriure ample d'orella a orella. Sortint d'escola cada tarda anava pels carrers amb uns patins vells del seu germà gran. La coneixien arreu on anava per ser esvalotada i riallera amb tothom. Va morir una setmana abans de fer la comunió i va dir als seus pares i germà que no ploressin, que sis plau no estiguessin tristos, que en el fons sempre seria amb ells. La seva mare va voler enterrar-la amb aquell vestit blanc - com de princesa - deia. Tenia set anys i es deia Angelina.



gypsy

Comentaris

  • El teu relat és[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 13-12-2009

    com quan llegeixes un llibre entretingut i plaent i, de sobte, al tombar full, una escena colpidora et fa veure la cruesa de la vida.
    M'ha encantat.
    Un petó, gypsy.

  • Una història breu, trista i tendra...[Ofensiu]
    Romy Ros | 13-10-2009 | Valoració: 10

    m'has deixat amb desitjos de voler llegir més. Però com deia Blaise Pascal "Si la nostra condició fos veritablement feliç, no ens caldria divertir-nos".
    A reveure i et seguiré llegint.

  • ANEROL | 10-10-2009

    mal,. Breu, precís, toca la fibra

  • Farewell[Ofensiu]
    franz appa | 10-10-2009

    és clar, em ve el nom d'aquella romanticona i una mica embafosa cançó, Farewell Angelina. Però el teu text respira massa veritat i massa tremolor per no tenir la banda sonora de Tom Waits deixant-se la veu i les entranyes en el Waltzing Mathilda, epr exemple.
    casualment, m'arriba el teu regal en els dies què he recuperat un vell disc, justament el Tom Traubert's Blues, com a conseqüència de canvis i resstructuracions que es deuen a la mort de ma mare.
    Casualment?
    Una abraçada,
    franz

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

451452 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu