Veient la vida passar

Un relat de: kispar fidu

Veient passar la vida, veient la vida passar, des de l'altra banda del vidre.

El temps passa volant, cada cop més ràpid. Els dies, les setmanes i els anys van passant. Observo la meva vida des de l'altra banda d'un vidre. A vegades tinc la sensació de que sóc com un observador que veu la seva vida passar sense actuar-hi. Com un actor mirant-se l'obra des de les grades. Com un músic escoltant la música sense tocar-la. Com un poeta escrivint sense sentir el que expressa. Com un ocell volant sense notar l'aire acariciant-li les plomes.

A vegades sento com si la vida passés per davant meu sense adonar-me'n. Com si cada instant de la meva vida passés sense deixar rastre. Com si no extreies el màxim de les situacions.

No m'agradaria passar per aquesta vida sense deixar-ne rastre, sense marcar les meves passes, sense sentir que he viscut tot el que he pogut.

No voldria ser un observador que es mira els dies des de l'altra banda d'un vidre.

Vull viure cada instant al màxim. Actuant com sento. Fent el que crec i sentint tot el que faig.

Vull viure la vida sent com sóc i actuant com crec. Vull ser jo mateixa. Vull deixar el meu rastre en l'aire que ens envolta. Vull respirar l'aire i sentir-ne tota la seva essència.
Vull notar cada olor que m'envolta i conèixer cada petit racó que ens rodeja.

Vull viure i sentir que visc.

Comentaris

  • COMENT[Ofensiu]
    Llibre | 20-07-2005

    El pas del temps és una de les constants dins el món de l'escriptura. De la literatura en general.

    Sense anar més lluny, dins d'aquest nostre petit món dels relataires, n'hi ha molts que mantenen aquesta temàtica com una de les seves característiques.

    En aquest relat el temps apareix com un element ràpid i fugisser, gairebé inassolible. Però alhora la veu narrativa fa un clam per aconseguir submergir-s'hi i viure amb la sensació d'estar fent alguna cosa. Un clam que acaba amb una frase a tall de conclusió: Vull viure i sentir que visc.

    L'estructura és senzilla però efectiva. Primer la fragilitat del temps, després les sensacions que ens provoca aquesta fragilitat, per acabar en el clam amb tot un seguit de frases que s'inicien amb el vull.

    Breu, senzill, però efectiu.

    LLIBRE

  • Carpe diem![Ofensiu]
    Sareta_16 | 09-04-2005 | Valoració: 10

    Aquest és el missatge que transmets!
    Quanta vitalitat desprèn!^^ És genial noia!
    M'encanta com t'expresses, et seguiré llegint wapa!

    p.d: mol maca la fotu!jeje (k)

  • CADA DIA ÉS UNA PETJADA[Ofensiu]
    GIOMA | 03-03-2005 | Valoració: 9

    Molts cops també m'he sentit així, un testimoni del tren de la vida que només observa com passa. Però mira de no pensar amb si deixaràs rastre o no, ja que el rastre el deixes cada dia que passa. La vida son un grapat de lliçons contunues de les que aprenem cada moment, i gracies això, ja estem escrivint la nostra historia. Creu en tu mateixa, i viu la vida tal com a tu t'agraderia viurela. El teu rastre ja l'estas marcant.
    BON RELAT!!
    SEGUEIX ESCRIBINT I DEIXANT RASTRE!!

  • mo deixava... [Ofensiu]
    Equinozio | 22-02-2005 | Valoració: 10

    Però axiò si has de viure la vida, sempre i fins al final

    deu

  • ... interessant[Ofensiu]
    Equinozio | 22-02-2005

    Hi ha vegades que és més dificil passar per sobre la sorra de la platja i no deixar rastre que passar i fer-ho.

    No vulguis deixar una petjada, ella es fa soleta!!

    Anims Equinozio (Enric)

  • be!!!!!!!!!!!!1[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 13-02-2005

    sembla que hi ha hagut un canvi molt interessant!!!!
    jeje, me'n alegro un munt!!
    gràcies per comentar-me, i bé, mentre escriguis, deixaràs en el record les teves paraules, i segur que molts i moltes et recordaràn pel que ets, per com ets, i per tot allò que et fa especial...
    trenca el mirall, i aprofita l'instant!!!
    salut i revolta!!1
    visca la Terra!
    xivi

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

210757 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo