Vagina

Un relat de: Boris
Avui és dia de samarreta de campió. Recordar una nit de borratxera pot ser molt dur quan estàs sol a casa, sense diners ni menjar, i un suc de préssec a la mà, per alleugerir el tràngol. És en aquests moments de tocar el fons del pou amb la cara que crec més fermament en la meva capacitat com a creador. La típica i tòpica imatge de l'escriptor turmentat i caòtic, de l'artista musical alcohòlic i malalt, del director de cinema drogodependent i sense esperança. És en aquests moments que penso que més em val posar-me a crear noves vides si no vull encallar-me en aquesta. En aquesta vida grisa i traïdora, plena d'errors que el corrector del Word es salta. Puc editar la meva vida i construir-ne una de nova gràcies al meu esperit torturat i la meva imaginació imparable. Sortir del que és mundà i desagradable, i submergir-me en móns nous, utòpics, fantàstics, móns amb herois i villans, móns de monarques dedicats al seu poble, móns de fades moteres i follets camell, móns on el metro és gratuït, móns en els que l'amor no és cap construcció literaria. I és en aquests moments, quan sóc davant del full en blanc, que sóc més incapaç d'escriure una sola línia decent.

Comentaris

l´Autor

Boris

19 Relats

26 Comentaris

18680 Lectures

Valoració de l'autor: 9.45

Biografia:
Aprenent. Agraeixo feedback. Petons.