Una nit desenfrenada

Un relat de: Elisenda Olsen

Més sexe, aquest cop amb tendresa, amb passió, fervor, desig molt desig però sense control.

Realment provocant una mica ho pots aconseguir tot?
Només insinuar que algú més et pot tenir es deriva en una acció reacció sense límits. Que limitada és la ment humana d'alguns.

Ha estat fantàstic, millor que mai, millor que ahir, que en el passat. Ha tocat el sostre, ha cridat, i un i altre cop ens hem llençat a tot el què desitjàvem, el què somiavem. Fantasia de saber que t'estan mirant, perversió que et volen compartir.

Però i demà? Què quedarà demà? No podem viure entre fantasmes, els hem d'afrontar i no som reals, mentre hi ha la nit, som dos cossos que no tenen fre i que comparteixen un destí, però quan neix la llum, dos desconeguts, dos perduts en un abisme suicida.

No importa el demà després d'un bon sexe, si l'esperes boicoteges el ple i esgotes les neurones, deixa que les feromones et dominin, que no passa res!

Comentaris

  • umm...[Ofensiu]
    Queca | 30-01-2009

    La veritat és que no he tingut cap experiència com la que descrius, per ser-te sincera, però trobo que expliques molt bé aquesta sensació de... ¿Y tu quien eres? Al matí... jeje

    Em sembla que no fa gaire que rondes per aquí... Siguis benvinguda doncs! Una forta abraçada i mil i un somriures per a tu, ninona!

  • Quan surt el sol...[Ofensiu]
    Damm | 30-01-2009 | Valoració: 8

    M'ha agradat molt això...et presentes el cos amb una persona, li mostres la teva essència, el teu secret i l'endemà, quan surt el sol marxes d'aquella habitació sense ganes de tornar (o potser si).

  • Interesant[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 29-01-2009

    el plantejament.

    Sembla més un assaig que un relat, però no per això és menys intens.

    M'agrada la forma en que ho planteges.

  • Preguntes, preguntes.[Ofensiu]
    Igor Kutuzov | 28-01-2009

    Realment provocant una mica ho pots aconseguir tot? Una pregunta molt interessant. Provocar és trencar allò què diu la societat?
    O pots aconseguir tot? En un 92,45% dels casos diria que sí.