Ànimes a l'UVI

Un relat de: Elisenda Olsen

Un anunci on buscaves sexe,
fer realitat una fantasia eròtica,
Al darrera hi havia molt més,
et senties sol, buscaves un ungüent per la ferida.
Hi va haver resposta, molts intents per consumar, tots fallits.
Els mesos passarem,
i aquells extranys es convertiren en amants,
en còmplices de confidències, en possibles companys de viatge.
El món és ple d'ànimes perdudes, moltes d'elles temeroses d'un demà
incert perpetuades en un avui agònic.
No hi ha veritats,
no hi ha certeses,
t tan sols un immens desig que cada ànima desamparada, somiadora insistent i devota realitsta d'un despertar millor, es converteixi en una ànima plena, absenta de cobardies i submergida en una bella utopia.

Comentaris

  • Disculpes[Ofensiu]
    Elisenda Olsen | 11-03-2009


    Sento la transcripció tan horrible fruit d'un cortar pegar del word, ufff, disculpeu!!!

  • Una bona...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-03-2009 | Valoració: 10

    introducció. Crec que és cert que el sentiment de l'amor pot ser tant temut com desitjat. I, al meu parer, ho exposes molt bé en el relat, fent referència a aquestes ànimes -en el fons, les de tots-, que cerquen omplir aquest buit encara que sigui a través d'una bella utopia.
    Una abraçada

  • Altres imperis[Ofensiu]
    Teodora | 26-02-2009

    A la meva època els contactes es feien al circ, allà vaig conèixer molts homes abans de trobar a Justinià, la meva ànima bessona. Algun dia trobaràs a algú que et converirà en emperadriu, de Bizanci no pq ja no existeix, però hi han altres imperis per governar...