Una mica perduda...

Un relat de: Basileia

He passat de ser nostàlgia d'uns dies
a ànsies del demà.
Sense apenes trepitjar el present
que ara em crida l'atenció.

Sóc dona d'avui,
aprenent a ser una gran nena,
perquè demà no s'acabin els jocs
ni els somnis adults.

Lluito per no trepitjar-me a mi mateixa,
provocant les intencions dels altres;
massa ràpida m'ha fet la vida,
per ara no viure dels vostres intents.

I ploro sola a casa,
d'aquells petits moments
que d'aqui unes hores no recordaré
si llenço les espines al fons d'aquest buit.

Comentaris

  • Somnis[Ofensiu]
    etdonariaamor | 11-02-2008

    Els somnis mai s'acaben, és una de les coses eternes de la vida. No et trepitjis a tu mateixa, ni et deixis trepitjar pels demés. MAI! bonic relat.

  • Juer...[Ofensiu]
    instants | 11-02-2008

    Tendre amb tu mateixa però amb el valor necessari de trobar-te. Una delícia de poema.

    Pau

  • Trobada![Ofensiu]
    Unaquimera | 19-12-2006 | Valoració: 10

    Un poema que entra pels ulls, suau, i ressona endins, fort. Que parla de passat, present, futur, d'avui, de jocs d'infants i d'aprenentatges adults: per tant, de lluites, d'intencions, de plors, de buits...

    M'agrada haver-ho llegit i em sembla que m'hi torno a posar, perquè entre les teves paraules quelcom mou encara les ales!

    T'envio una abraçada plena d'escuma, de la que embolcalla les espines i les deixa incapaç de punxar mai més,
    Unaquimera

  • trepitjant[Ofensiu]
    gypsy | 26-10-2006 | Valoració: 10

    el present, ens anem fent a nosaltres mateixos.
    Les nostàlgies i els sentiments d'angoixa són inherents a la condició humana i ens aporten sensibilitat, en un món ja prou robotitzat.

    Imagina que poguessim programar el nostre estat d'ànim, ufffff, noooo, eh?


    petons preciosa, els teus versos sempre m'arriben a l'ànima i et comprenc moltíssim.


    Força princesa!!, jo tb t'estimo i no t'oblido mai.

    gyps

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Basileia

Basileia

38 Relats

173 Comentaris

50590 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
... descobrint la vida pas a pas sense deixar-me cap detall..


m'agrada volar amb tu, m'agrada llegir històries que podrien ser reals, a voltes ho son...m'agrada ballar al meu ritme, i sentir les teves cançons...m'agrada riure amb tu, i de mi...m'agrada...m'agrada escriure, paraules tant íntimes per no ser llegides, m'agraden els somriures i els noms extranys, l'equilibri dels colors posats sense lògica...m'agrada que em toquis, i ser aquí...

..viu cada moment com si fos l'ultim...


R en Cadena


En Mandalf em va encadenar i jo he enganxat a aquarela, helena, instants i follet groc.