d'estimar-te... fa tant

Un relat de: Basileia

Avui t'he pensat.
T'he caminat en passat,
i els meus dits tendien a nuar núvols
i desfer rínxols.

Avui aquella ciutat poc meva eres tu,
i m'hi he passejat en silenci
recordant la distància en la que et vaig estimar.

El cel era roig,
com els gats dels últims dies.
Però la lluna no m'esperava,
ni plena ni buida.

Avui fa tant
I la pluja al clatell em torna a les ones respirades.
Avui t'he pensat...però ja fa massa.

Comentaris

  • És...[Ofensiu]
    N | 09-05-2009

    absolutament fantàstic!

    Petó!

  • M'ha agradat molt.[Ofensiu]
    Epicuri | 10-04-2009

    llegir-te Basilea, encara soc una mica nou i no ho havia fet. No tornara a passar.

  • kispar fidu | 09-04-2009

    així eres tu a qui li ha deixat el llibre la Laura?!? u0! què t'ha semblat? (ja me'n faràs cinc cèntims d'opinió crítica-constructiva, eh! jeje)


    m'ha agradat la intro: a la meva primera dona :)

    d'estimar-la. T'he caminat en passat, en passat sí, quan després d'un temps des d'haver aconseguit desestimar-la, la repenses i et sorprens re-imaginant-la.

    ...fa tant, el temps acaba curant-ho tot, i en aquests casos, crec jo, que acaba fent-nos canviar la perspectiva, el punt de vista. Acabes mirant-les des d'un angle menys obsessiu, més distant però alhora seguint sent proper. (Almenys és el que m'ha passat a mi el 99% de les vegades!).



    Sobre el que m'has comentat, doncs sí, de tant en tant, en algunes èpoques em venen aquests cops baixos de desil·lusions. Com si de sobte tot s'esborrés i se't desfigura l'entorn. Sembla perdre sentit, i força. Però dins sents un lligam que no t'abandona, que no et deixa rendir-te. Et manté ferma.

    Després d'aquests moments, em pregunto si al tenir-los deixo de poder considerar-me una persona positiva...! però, pensant que tots tenim dalts i baixos, i que obviant aquests petits moments m'estimo la vida; em considero positiva :)

    ostres! quina parrafada! jeje

    apalins guapa, que ara feia temps que no em passava pel teu raconet!

    ens seguim veient!

    un petonet,
    kispareta

l´Autor

Foto de perfil de Basileia

Basileia

38 Relats

173 Comentaris

50649 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
... descobrint la vida pas a pas sense deixar-me cap detall..


m'agrada volar amb tu, m'agrada llegir històries que podrien ser reals, a voltes ho son...m'agrada ballar al meu ritme, i sentir les teves cançons...m'agrada riure amb tu, i de mi...m'agrada...m'agrada escriure, paraules tant íntimes per no ser llegides, m'agraden els somriures i els noms extranys, l'equilibri dels colors posats sense lògica...m'agrada que em toquis, i ser aquí...

..viu cada moment com si fos l'ultim...


R en Cadena


En Mandalf em va encadenar i jo he enganxat a aquarela, helena, instants i follet groc.