Una Idea i una presó

Un relat de: Acrata

Algunes vegades intentant escriure, puc contemplar com en una al·lucinació una gran desfilada de paraules. Es comporten com a prostitutes, sensuals , belles i lluitadores. Són flors i fruites exòtiques, només aptes per a mi, i per a ningú més. Esperit d'animal salvatge, més amor més lluita, tu omples el meu buit. Pero compte ja que les putes, igual que les flors, et poden fer mal amb una fiblada, o com les fruites, al·lèrgies extranyes....és el moment de gaudir del plaer d'un bany calent tot acariciant la meva ràbia, fins quedar esgotat.

Comentaris

  • Aniversari[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Volia escriure Underneath[Ofensiu]
    Acrata | 11-11-2008

    Bona nit!

  • Hola bestieses[Ofensiu]
    Acrata | 11-11-2008


    Gràcies, amb molt de gust llegiré els teus relats!! Ep Undemeath aquest comentari em sembla molt bé, i l'altre també. Seria un estúpid si no sapigués encaixar una crítica que ja et dic em sembla molt acertada (sobre l'altre relat). Gràcies de veritat!!
    Bona nit!!

  • bestieses | 11-11-2008

    Si, bon relat! Segueix aixi, et convido a llegir i comentar els meus!

  • Grande grande![Ofensiu]
    Underneath | 11-11-2008 | Valoració: 9


    Dona't corda, que està clar que tens molt a dir!

    Enhorabona per aquesta reflexió, m'ha encantat.

    (I així ademés equilibro la crítica del comentari que t'he deixat a l'altre relat jajajja)

  • Acrata | 17-08-2008

    Moltes gràcies per els ànims, la veritat és que sempre venen bé ; )

  • Bon principi[Ofensiu]
    Edside | 16-08-2008

    Un missatge fort, endavant :)

l´Autor

Acrata

5 Relats

16 Comentaris

5347 Lectures

Valoració de l'autor: 8.60

Biografia:
Hola a tothom, soc un noi de Barcelona amb moltes ganes d'escriure i de llegir el màxim de relats possibles, sempre i quant la meva personalitat neuròtica no em faci la guitza!!
Espero doncs, compartir amb tots i totes els sentiments i els diferents estats que proporciona l'art de l'encadenament alliberat de les paraules.

Salut!!